فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

گالری عکس کاسیاس سری۲

                                                         


بقیه ی عکس ها در ادمه مطلب




























این بچش نیست ها.

نظرات 9 + ارسال نظر
ماهی خانوم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

ممنون از لطفتون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

خیلی خوب بود !
موفق باشی !

شما هم موفق باشی

محدثه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

اسمم یادم رفت !

اوکی حله

اهورا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.ahoora-zk.persianblog.ir

این سری هم قشنگ بوووووودن.
زیر عکسای سری پیش رو هم نگاه کردم!
:دی

بله دیگه حواس پرتی دیگه.
مرسی

مهراب پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام نیما جان خوبی با شعری از حافظ به روز شدم خوشحال می شم به من سر بزنی

اومدم اقا مهراب

ابوالفضل شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام.خوب بود.اگه میشه منچستر رو هم تحویل بگیرینوگرنه این جوری میشین شوخی کردم.ممنونم.

نمیشه عزیزم.
خواهش میکنم

عاطفه سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام چطوری؟وبلاگ خیلی یوبسی داری.عکس هاتم خیلی قدیمی ان.خیلی اوسگولی.فدام شی .خداحافظ

پری سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

خیلی ازش خوشم میادهم جذاب هم بازیش خوبه .البته تازه گیها یه دروازه بان دیگه به اسم مائوئل نویر اومده که داره کم کم رو دست کاسیاس بلند میشه اونم هم بازیش خوبه هم قیافش.تازه رکورد بسته نگه داشتن دروازه رو هم زده .چشماشم رنگیه .موهاشم بلونده.بدبختانه قدش هم از کاسیاس بلند تره .25سالهش. لطفا از کاسیاس بیشتر همایت کنید راستی عکس هاتون خیلی جدید و تازه بود حتی منکه تمام بازی ها شو مو به مو دنبال می کنم تا حالا هیج جا این عکس ها رو ندیده بودم.وبلاگتون عالیه . bay

طاذن دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

عالی دروازبانیت میشه خودت وکریس رناادو بریدتو بارسلنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد