فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

چمپیونز لیگ بدون آرسنال،هرگز

  

  سلام. ظهر به خیر.نماز روزه هاتون قبول . 

  آرسنال دیشب در دور مقدماتی چمپیونز لیگ با نتیجه ی 3-1 تونست سلتیک رو شکست بده. 

 گل اول آرسنال روی یه ضربه ی پنالتی بحث برانگیز به دست اومد. ادواردو که خودش پنالتی رو گرفت توپ رو خلاف جهت حرکت دروازه بان با خونسردی در گوشه چپ دروازه ی سلتیک جا داد. 

 

 گل دوم رو ابوئه زد. و گل سوم آرسنال رو آرشاوین که از نیمه ی دوم وارد زمین شد به زیبایی وارد دروازه ی سلتیک کرد. تک گل سلتیک در دقیقه ی 90 به ثمر رسید. 

 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت آرسنال تونست 5-1 سلتیک رو شکست بده.

 

 فعلا این پست کوچولو رو داشته باشید تا بعد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.loverpool.persianblog.ir

سلام.تبریک واسه برد آرسنال!!!!

ممنون

محمدرضا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.loverpool.persianblog.ir

خیلی ممنون از تبریک! [هورا]
من هم موندم! اعصاب من هم خورد شده واسه این لیورپول ! نمی دونم چرا اینطوری بازی می کنن. ولی من به آینده امیدوارم!

ولی من که آینده ی درخشانی رو برای لیورپول نمیبینم.

پریسا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://football--sport.blogfa.com

سلام .
برای من پیکه خیلی عزیزه .مثل بقیه ی اسپانیایی ها .
برای تو هم باید عزیز نباشه هرچی باشه تو تیم حریف شماست .نه ؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا ،یه جورایی.

محمدرضا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.loverpool.persianblog.ir

سلام. من 2 تا نظر گذاشتم کجا رفتن!
آرسنال خیلی آینده داره! البته اون آینده ای که 2.3 سال پیش می گفتن .دیگه از الان شروع شده!

خوردمشون ،یاه یاه یاه
اول باید تاییدشون کنم بعد نمایش داده بشن.

خوشم اومد این جمله ات خیلی فنی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد