فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

میبریم، اگه خدا بخواد

سلام.


 امروز تیم ملی حساس ترین بازی خودش رو برای صعود به جام جهانی برگزار میکنه.

 ایران از ساعت15:30 به وقت تهران در سئول به مصاف کره جنوبی میره.کره در بازی قبل صعود خودش به جام جهانی رو قطعی کرد.پس امروز با یه تیم بی انگیزه طرفیم.


 بازی رفت در ورزشگاه آزادی با نتیجه ی مساوی تموم شد. گل ما رو تو اون بازی جواد نکونام و گل کره رو پارک به ثمر رسوند،که هر دو از موثرترین بازیکنان تیمشون هستن.اتفاقا قبل از بازی هم کری خونی شدیدی با هم داشتن. به نظر میاد که سرنوشت این بازی رو هم این دو نفر تعیین کنن.هرچند که جواد گفته کاری به پارک نداره و بازی خودش رو انجام خواهد داد.


 یکی از مهم تری و کلیدی ترین بازیکنای ما تو این بازی علی کریمیه که با تک گل خودش در مقابل امارات شانس های ما رو برای صعود زنده نگه داشت. آماده بودن علی تو این بازی برای ما خیلی مهمه برای این که میتونه نقطه قوتی برای ما باشه و راهی برای رسیدن به گل صعود.


  اگه این بازی رو ببازیم دیگه هیچ شانسی برای صعود نداریم و باید تا 4سال دیگه صبر کنیم. در صورت اوردن مساوی هم باید ببینیم که نتیجه ی بازی کره شمالی-عربستان چی میشه. اگه ببریم در صورت مساوی کره و عربستان به صورت مستقیم به جام جهانی میریم و اگر هم نتیجه ذیگه در اون بازی رقم بخوره شانس صعود غیر مستقیم رو خواهیم داشت. پس اگه میخواهیم که سرنوشت صعود دست خودمون باشه مطمئن ترین نتیجه پیروزی برای ماست.


 3 سال پیش با ضربه ی سر محمد نصرتی تو ورزشگاه آزادی جلوی بحرینی ها دور افتخار زدیم و صعودمون رو جشن گرفتیم. امروز میتونیم تو سئول دور افتخار بزنیم هر چند تو خونه نیست اما لذتش کمتر از اون نیست. پس دعا کنید که تنها کاریه که از دستمون بر میاد.


خدایا به امید تو

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد