فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

عکس های حاشیه ای فوتبالیست ها

سلام .

به دلیل کمبود اخبار فوتبالی چند تا عکس از فوتبالیست ها ببینید.


 کاکا و همسرش شب عروسیشون



میشائیل بالاک وهمسرش در ظهر عروسیشون


توتی و همسر گرام. چرا توتی اینقد بد تیپ شده بود اون روز؟


فن در سار ،همسر و فرزندان در حال دوچرخه سواری


ریو فردیناند و پسرش


استیون جرارد در شب عروسی که خرجش 1 میلیون یورو شد




هر کی گفت کیک عروسیش چند طبقه بوده؟


مایکل کریک


 سلامت باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

بر و بچ توجه داشته باشن
اگه دیدین وبلاگ نیما فردا پس فردا تعطیل شد نگین چرا ؟
فکر کنم این آقایون فوتبالیست از دست نیما شکایت کنن که وارد حریم خصوصیشون شده !

راستی باهات موافقم
این روزها خبر فوتبالی خیلی کم شده از یه طرف هم کارها خیلی زیاد شده
من که خودم رو به در و دیوار می زنم تا یه چیزی تو وبلاگم بذارم

نیما(خودمم) شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

نه مهدی جان . تعطیلی چیه؟ خودم اجازه اش رو گرفته بودم

farzane شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

bache to namoos nadari.chie in axa?ha?khodam weblogeto mibandam ha.be carefull

نه ،تورو خدا ، خواهش میکنم نبندش.

farzane شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

az shokhi gozashte jaleb boodan kheili khoda az in khar haye pool kharj kon nasib adam kone :D

خدا شما رو هم سرو سامون ببخشه.

golsa جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

هان؟ چی گفتی؟

محمد دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

متشکرم عکس های خیلی باهالیبود اگه میشه بیشتر از این عکسا بذارین

به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد