فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

باختیم

ایران1-2عربستان. باختیم. 

 سلام بازی رو دیدین. لذت بردین!!!!!!!!!!  

حداقل رده ی چهارم گروه مال مایه!!!!!! 

0 امتیاز از این بازی نصیب ما شد. و3 امتیاز نصیب عربستان. 

مثلا قرار بود ما این بازی روببریم. 

البته از حق نگذریم تماشاچیا کم نذاشتن.   

تک گل مارا مسعود شجاعی زد رو پاس خلعت بری خیلی خوش حال شدم اصلا ورزشگاه و خونه ی ما منفجر شد. 

بعدش عربستان گل زدند. دلم گرفت. تازه مساوی شده بودید.دیگه دست به دامن نذرو نیاز شدیم. 

یک دفعه بعد چند دقیقه حالمون عجیب گرفته شد. 

دیگه نذر و نیازم جواب نداد.  

بازی تمام شده بودو ما باخته بودیم و  عربستان برده بودند سه امتیازو از کف دادیم.

دیگه بازی های بعدی رو باید صد درصد ببریم.خدا به دادمون برسه. 

بازی تو خونه ی کره ی جنوبی و شمال. 

البته ما هنور امیدواریم. 

بچه های ما استعدادشو دارن.  

راستی ممنون از همه ی شمایی که رفتین ورزشگاه وتیم ملی رو تشویق کردین.

دیگه گریه نکنید به امید خدا بازی بعد رو میبریم.  

فعلا بای بای.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهراب شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام نیما

من خیلی ناراحت شدم و هیچ چیز آرومم نمیکنه

باید به جای امید دادن فکری کرد مهدوی کیا .و کعبی و کاظمی

کجا بودن که من ندیدم . پس بقیه بازی کنان تیم ملی به چه درد

میخورن مربی ما چرا اینارو نمی بینه من فکر میکنم از بازیکنان

جوان باید استفاده کرد شما چطور

با آرزوی پیروزی برای ایران و ایرانی

قبول دارم. با حرف زدن نمیشه کاری از پیش برد.
مهم ترین مشکل تیم ما خط دفاعه .شاید اگه امروز هماهنگی بیشتری با هم داشتن،اشجاری بهتر کار میکرد یا کعبی بیشتر به دفاع میرسید تا حمله الان نتیجه چیز دیگه ای بود.

الان نسبت به قبل جوان گرایی بیشتری در تیم شده. به هرحال دوست عزیز نمیشه در بازی های به این مهمی زیاد روی جوانا تکیه کرد. گاهی تجربه میتونه به اندازه ی انگیزه یا حتی بیشتر کارساز باشه.
به امید تحولات مثبت در تیم ملی.

کیوان یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

بهتره همه با هم گریه کنیم دسته جمعی فریاد بزنیم
امیدوارم صعود کنیم

من هم امیدوارم صعود کنیم.

کیوان یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

منم آپ کردم

بوبو یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ http://oojadaghlar.blogsky.com/

سلام نیما
بهم زدی اگه دوس داری تبادل لینک کنی بهم سر بزن منم سر زدم ولی تیتر صفحه ات(فقط فوتبالی ها...)رو دیدم گفتم من که فوتبالی نستم ولی با پررویی تمام اومدم اینجا و نظر دادم:))))

لینکت کردم دوست عزیز. شاد باشی

مدیریت ف.ی.پ.ا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://fipa.varzeshblog.com

سلام آقا نیما
من رو آقا کیوان معرفی کرد راستش کی.ان می خواست نویسنده وبلاگ ما بشه ام به علت مشکلاتی نشد به من دیروز خبر داد که شما می تونی اگر مایل بودی به نویسنده شدن
به وبلاگ من برو در نظر دهید به من خبر بده یا به شماره ی
۰۹۳۶۲۱۰۵۲۴۰ اس ام اس بده یا زنگ بزن

آرش یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://easysport.blogsky.com/

سلام دوست خوبم.
منم شما رو لینک کردم.

مرسی. موفق باشی.

ژیلا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.3oo3e.blogsky.com/

سلام.وااااااااااااای چقدر خوشحالم کردی که بهم سر زدی.دستت درد نکنه.بازم بیا.لینکت هم کردم.
من که هر وقت بازی ایران رو تماشا میکنم کلی باید حرص بخورم.....واقعا مزخرف باختیم.

منم از اینکه اومدی واقعا خوشحالم. منم لینکت کردم.
جدا که بد باختیم. اما سعی کن هنوز امیدوار باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد