فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

ببینین چه خبره امشب!!!

سلام چه خبر ها؟ نه نظری، نه سلامی ، نه علیکی . تحویل نمیگیرین ها. 

اصلا ولش. شما که گوشتون به این حرف ها بدهکار نیست. 

 

حساسترین بازی امشب لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول برگزار میشه. 

 

یوسی بن آین با گلی که در بازی رفت زد رئال مادرید رو حسابی به دردسر انداخت. اون ستاره ی تیمش بود اما امشب به دلیل مصدومیت نمی تونه بازی کنه. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقابل امشب پپه و تورس حتما تماشایی خواهد بود . هرچند تورس در بازی قبل درخشش همیشگی رو نداشت اما باز خط دفاع رئال رو آزار داد. امیدوارم امشب پپه در کنترل او موفق باشه. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باید دید در بازی امشب افکار راموس پیروز خواهد بود یا اندیشه های بنیتس که همچون یک شطرنج باز کار می کنه . چند وقت پیش رافا گفته بود که ک من بازی اتلتیکو ورئال رو برای امشب آنالیز نمیکنم چون بازی رئال حتی ارزش آنالیز رو هم نداره. امشب همین غرور کاذبش کار دستش خواهد داد. من به رئال مطمئنم و امیدوارم که رئا با بازی امشبش به خوبی جواب بنیتس و بازیکنانش رو کف دستشون بذاره. 

 

 

 

بریم سراغ اون یکی بازی مهم امشب: چلسی-یوونتوس  

 

امشب علاوه بر تقابل دو تیم بزرگ شاهد رویارویی دو دروازهب بان بزرگ نیز هستیم: پیتر چک که سال 2008 رو چندان خوب به پایان نرسوند و جی ی بوفونی که تازه از بند مصدومیت رها شده. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

گاس هیدینگ که چند هفته ای میشه به چلسی اومده تونست در بازی رفت با تفکراتش یووه رو مغلوبش خودش کنه او گفته که:امشب راه مقابله بایووه حمله است نه تلاش براه حفظ نتیجه. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 امشب رو از دست ندید که اگه بدید نیم عمرتون بر فناست. 

این دفعه جدی میگم اگه نظر ندین میبندمش ها. بعد نگین نگفتی.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=21407

سلام دوست عزیز ، وبلاگ واقعاً مفیدی دارید من که استفاده کردم ازش. ولی حیفم اومد این نکته رو به شما نگم ! شما که آمار خوبی دارید و همچنین وقت و معمولاً هزینه ای هم برای وبلاگتان میگذارید چرا به فکر کسب درآمد از آن نیستید ؟ خیلی راحت میشود این کار را کرد مخصوصاً شما که آمار بازید و مخاطبان زیادی هم دارید.بهترین راه کسب درآمد از اینترنت هم تبلیغ کردم محصولات اینترنتی است و بهترین سایتی هم که برای این تبلیغات پورسانت میدهد سایت اوکسین ادز است 80 تومان برای هر کلیکی که در وبلاگ شما روی تبلیغات میشود! برای عضو شدن شما من لینک این سایت را گذاشتم امیدوارم که در این راه موفق باشید.من مطمئن هستم حتی اگر با بی میلی در این سایت عضو شوید به اینگونه درآمد راحت علاقه مند میشوید......

ببخشید که زیاد حرف زدم !
خداحافظ

پیشنهاد خوبیه سعی می کنم عملی اش کنم

مهدی چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

رئال و یونتوس هم که اوت شدن
رئال نشون داد که باید یه خونه تکونی اساسی بکنه
اینکه فقط ستاره جمع کنی اصلا درست نیست
راستی نیما جون تو که اینقدر ناراحت می شی از اینکه چرا کسی نطری نمی ده < پس چرا خودت وقتی می یایی تو وبلاگ من نظر نمی دی ؟

رئال مشکلات زیادی داره ولی قبول کن که حقش حذف شدن نبود.
از نظرت ممنون.

رامین چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام دوست فوتبالی من عجب وبلاگ با حالی داری من که واقعا ازش استفاده کردم امیدوارم که در این راه موفق باشی

ممنون رفیق منتظر نظرای بعدیت هستم سبز و پاینده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد