فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

بازی های امشب چمپیونز لیگ

سلام،حالتون چه طوره؟  

توی این هفته تب فوتبال همه گیر شده الان که بازی پرسپولیس با الشارجه در جریانه(پیروزی هم سه تا گل زده). ساعت 21 هم بازی صبا باتری با الهلال عربی هابرگزار میشود .  

امشب وفردا شب هم بازی لیگ قهرمانان اروپا است که برنامه مسابقات به شرح زیر است: 

سه شنبه 

بایرن-اسپرتینگ 

یوونتوس-چلسی 

لیور پول-رئال 

پاناتینایکوس-ویارئال 

چهارشنبه 

بارسا-لیون 

پورتو-اتلتیکو مادرید 

منچستر یونایتد-اینتر 

رم-ارسنال 

که ساعت شروع همه ی بازی هاساعت23 به وقت ایران است. در بازی امشب لیور پول مقابل رئال لیور پول بنایون را ندارد راموس در رابطه با بازی امشب میگوید:ما هدفمان برد در خانه یخودمان بود که نشد ویک گل هم برای لیور پول اندوختهی بسیار خوبی است اما هنوز 90دقیقه دیگر هم زمان باقی است. اما  دیگ بازی مهم امشب بازی میان یووه و چلسی  است که بوفون دروازه بان سرشناس تیم یووه در این باره میگوید:ما در وضعیت خوبی قرار داریم واماده برد هستیم او که در دقیقه 12 بازی رفت دروازه اش با گل آنلکاباز شد در رابطه با این گل میگوید که این  گل از روی تکنیک نبود وفقط به خاطر شانس بود. 

نظر یادتون نره خداحافظ تا عصر.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ http://sara-r.blogsky.com

سلام
فکر کنم من جزو افراد متفرقه ام! متا سفم که بی اجازه وارد شدم.
فقط خواستم از اینکه به وبلاگم سر زدید تشکر کنم.

منم ازت متشکرم که به وبلاگم سر زدی.

همدردی وبلاگ سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://hamdardi-net.blogsky.com

سلام دوست عزیز

متشکرم از ورود شما به همدردی وبلاگ

تبادل لینک انجام شد . ما را با همان نام ؛ : همدردی وبلاگ : معرفی نمایید .

من لینکت کردم. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد