فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

شکست بارسلونا و قهرمانی منچستر

سلام و روز دو شنبتون به خیر. امروز هم مثل همیشه چندتا خبر دست اول از فوتبال داریم. اول از همه این که دیشب در فینال جام اتحاذیه منچستز در ضربات پنالتی تونست تاتنهام را شکست بده و جام را بالای سر ببره. 

 

یه خبر مهم هم ازلالیگا بشنوید و اون این که بارسلونا باز هم باخت. این دفعه به اتلتیکو مادرید وبا نتیجه 4به3 . اگر همین روند ادامه داشته باشته من که واقعا به فهرمانی رئال امیدوار میشم. 

البته دیشب یه بازی مهم دیگه هم (برای ما ایرانی ها ) در لیگ اسپانیا یرگزار شد.بازی اوساسونا و راسینگ که با تساوی 1-1 تموم شد.نکونام دیشب 90 دقیقه برای اساسونا بازی کرد وشجاعی هم دقیه 63 تعویض شد. 

دیشب در لیگ ایتالیا بازی مهم اینتر و رم هم 3-3 مساوی شد تا یک تساوی دیگه برای مورینیو و شاگرداش رقم بخوره.البه دیشب متاسغانه میلان 2-1 به سمپدوریا باخت. 

 

و یک گزارش از اسپانیا :فدراسیون فوتبال اسپانیا به مناسبت خداحافظی رائول گونسالس از بازی های ملی ماه فوریه میلادی را در تاریخ ورزش اسپانیا به نام رائول گونسالس ثبت کرد.رائول گونسالس با کسب تجربه از 14 سال حضور در لالیگا و 31 قهرمانی در این لیگ معتبر اروپایی و 9 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سال ها درخشش در تیم ملی اسپانیا در آستانه خداحافظی با بازی های ملی است. هر چند به نظر من رائول بازیکن بزرگیه و هنوز هم میتونه برای تیم کشورش مفید باشه. 

 منتظر نظراتتون هستم . خداحافظ .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد