فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

قرعه کشی دورر یک چهارم بازی های جام ملت های اروپا

سلام خدمت خوانندگان جان


قرعه کشی دورر یک چهارم بازی های جام ملت های اروپا:





عکس ها و تاریخ بازی ها در ادامه مطلب







تاریخ بازی ها


لیون(فرانسه)-بوردو (فرانسه)                      -  ۸۹/۱/۱۰  و         ۸۹/۱/۱۷     ۲۳:۱۵


بایرن مونیخ(المان)-منچستر یونایتد(انگلیس) - ۸۹/۱/۱۰   و         ۸۹/۱/۱۷     ۲۳:۱۵


ارسنال(انگلیس)-بارسلونا(اسپانیا)             -  ۸۹/۱/۱۱   و        ۸۹/۱/۱۸     ۲۳:۱۵


اینتر (ایتالیا)-زسکا(روسیه)                        -   ۸۹/۱/۱۱    و       ۸۹/۱/۱۸    ۲۳:۱۵



به امید پیروزی ارسنال



سال خوبی داشته باشید




نظرات 6 + ارسال نظر
مینا جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.mina8.pib.ir

سلام نیما جان. خوبی؟
هرچه قدر هم آرسنال تیم خوبی باشه ُ بارسا برنده است.

اینا خواب و خیاله خواهر من.دلت خوشه

بوبو یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام نیمااااااااااااااااااااااااااااااا
عید خوبه؟
کیک نمیپزی مادر جان؟:)))
برا عید رو میگم:::ِ

به روی چشم.ولی اول باید شیرینیای عیدمو تموم کنم.

محمد دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.football.rozblog.com

سلام عزیزان چه خبر ؟
راستی یک برنامه نویس خوب سراغ ندارین ؟

سلامتی
خودم،چی فکر کردی؟ (الکی)یاه یاه

hossein.h سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.chelsea11.mihanblog.com

سلام . وبلاگت خیلی عالیه. بهت تبریک می گم.
اگه خواستی بیا باهم تبادل لینک کنیم.اگه خواستید، منو با نام آخرین اخبار چلسی لینک کن و بعد به من بگو که شما رو با چه نامی لینک کنم.
ممنون.

به روی چشم.لینک شدی رفیق

سعید پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://saeed4niki.blogfa.com

سلام نیما جان .... خوبی ؟ عیدت مبارک رفییییییییییق .....
شرمنده دیر اومدم پیشت ..... من از امروز به بعد دوباره وب آرسنالمو هم آپ می کنم. ...
پیشم بیاااا ..

به به .دوست قدیمی.عید شما هم مبارک

علی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.eurosport.ir

سلام دوست عزیز
چند روز پیش من را با نام اخبار فوتبال اروپا لینک کرده بودید
خواهشا آدرس لینک منا از
www.eurosport.mihanblog.com به
www.eurosport.ir
تغییر دهید.از همکاری شما ممنون
در ضمن وبلاگ زیبایی داری

تغییرات با موفقیت انجام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد