فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

عکسای ارسنالی ها باطرفدارای تیم(سری ۲)

سلام خدمت خوانندگان جان




بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب










موفق باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
بوبو پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام نیما
میبینم که دور بوبو رو یه خط قرررمززز کشیدی و دوروبرش نمیچرخیی؟؟؟؟
این قدر خطرناکم؟

سلام عزیزم
نه من نبودم ی مدت میام حالا

آری شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.real--madrid.blogfa.com

سلام...خوبی؟؟؟وبلاگ قبلی من (tootball.blogfa.com) به خاظر گذاشتن عکس های کریس رونالدو و دوست دخترش توسط بلاگفا مسدود شده...من یه وبلاگ جدید زدم...ما با هم با اون وبم تبادل لینک کرده بودیم....اگه موافقی لینک من رو از tootball.blogfa.com و یا tootball.tk به real--madrid.blogfa.com تغییر بده......(خیلی ممنونت میشم....) راستی من وبت رو تو این وبم لینک کردم...راستی من خیلی ناراحتم که اون وبم بسته شده...با هر نظر میتونی یه دل داری بهم بدی....
راستی تو منو قبلا با نام ..::☺فقط رئال مادرید☺::.. لینک کرده بودی....اگه میشه فقط لینک رو عوض کن...عنوان رو تغییر نده...

متاسفم

چشم

نگار دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

ای اول تیم اول لیگه وبت

نظر لطفته

محمدرضا دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.loverpool.persianblog.ir

سلااااااااااام
خوبی؟
وااااااای!چه عکس های باحال و بامزه ای!
کی خودت میری باهاش عکس بندازی؟

مرسی

ای بابا ما افتخار نمیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد