فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

نتج بازی های چمپیونز لیگ(چهارشنبه)

سلام خدمت خوانندگان جان



نتایج بازی های چمپیونز لیگ

بایرن مونیخ0-0یوونتوس

اینتر میلان1-1روبین کازان

میلان0-1زوریخ

رئال3-0المپیک مارسی

پورتو2-0اتلتیکو مادرید

منچستر یونایتد2-0وولفسبورگ

چلسی1-0اپوئل


بهترین بازیکن های زمین در بازی های مهم


رئال و مارسی رونالدو       (البته به نظر من بهترین بازیکن کاکا بود)


چلسی واپوئل انلکا          


منچستر و وولفسبورگ گیگز


بایرن و یوونتوس   ریبری     





عکس های بازی ها در ادامه مطلب


چلسی1-0اپوئل





رئال3-0مارسی






منچستر یونایتد2-1وولفسبورگ





بایرن0-0 یووه





پ.ن:متاسفانه دوبازه نمیتونم برم بلاگفا و از همه دوستان عزیزی که در بلاگفا وبلاگ دارن عذ خواهی میکنم.

اخر هفته ی خوبی داشته باشید


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام ممنون سر زدی و خبر دادی!!!!!!!
بازی های این هفته رو هیچ کدومو ندیدم اطلاغاتت کامل و مفید بود مثل همیشه
راستی استقلال پیروزی هم که مثل همیشه.....

خواهش میکنم.
ما دیگه به تساوی این دوتا عادت کردیم. حالا حالا ها هم اوضاع همینجوریه.

اری جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.tootball.blogfa.com

سلام اگه موافق تبادل لینک و لوگو هستید من لوگوی شما رو بزارم و لینکتون هم همینطور شما هم لینک و لوگوی من رو بزارید
و از طریق فرم نظرات به من بگید تااسم لینک تون رو چی بزارم
عنوان لینک من رو لطفاْ
..::☺فقط رئال مادرید☺::..
بگزارید...
با تشکر وبلاگ خیلی خوب و پر محتوایی دارید.

بنده موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد