فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

نتایج نظر سنجی

سلام خدمت همه خوانندگان وببنندگان جان.

نتیجه نظر سنجی:

به نظر شما بهترین خرید رئال مادرید در این فصل کدام است؟


کاکا:۴۲.۵٪                                                                                          


کریم بنزما:۲۰٪                                                                         


رائول آلبیول و کریس رونالدو                                                   

۲۰٪(که در این جابه نسبت ۲ به ۳ بین البیول ورونالدو به نفع البیول تقسیم میشه)                                                                                                                                                   


ژابی الونسو:۱۲/۵٪                                                                          


اربلوا: ۵٪                                                                                      


موفق باشیذ.


نظرات 6 + ارسال نظر
بوبو سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام بچه جان
چیه؟مارو دور دیدی؟کیفت کوکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها ها کور خوندی
عمرا من از وظیفه ی بختکیم سر باز زنم(چه حرفی!!)
چی میشد برام کیک بپزی بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امری باشه؟ سفارش دیگه ای ندارید؟
شیرینی شب عیدم میپزیم

golnoush چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://basketball-idinak.blogsky.com

salaaaaaaay.shetttoriii????
Be khoda mikham up konam vali keyboard am faghat english shode.dorostesh konam ye up e dorodarmun mikonam hatmaaaan

یاشه. منتظریم

مریم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

$$______________سلام_____________$$
__$$$$*_________خوبی؟________,,$$$$*
___$$$$$$$,,_____________,,$$$$$$$$*
___$$$$ــ_شاپرکهای خیالی به روز شد_$$$
____$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$@@$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$@.$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$یه سر بزن*$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$_________$$$$$*,,____*
______,;$*$$**'__منتظرتم____**$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

اهورا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.ahoora-zk.persianblog.ir

[چشمک][قلب][هورا][ماچ]درسته که من گفتم دیر به دیر آپ می کنم ولی آیا شما نمی خواید یه سری به من بزنید ببینید من زنده ام یا مردم؟!
من آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم[نیشخند][ماچ][نیشخند][پلک]
بااااااااااااااااااااااااااید بیاید.........وقتی من می گم باید یعنی مجبورید که بیاید!
تو پست جدیدم دوتا هدف دارم:
هدف شماره ی یک:بهتون زیباترین دختر سال 2009 رو نشون بدم.
هدف شماره ی دو:ازتون خواهش بکنم که تو نظرسنجی که برای وبم گذاشتم شرکت کنید...
پس من منتظرمممممممممممممممممممممممممم.
دیر نکنید ها؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بووووووس بووووووس بااااای بااااااااااای

به روی چشم. اومدم

سعید جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ http://ff4.blogfa.com

سلام ....
خوبی عزیزم ؟ ...
بدو بیا مسابقه بعدی رو که آسونه گذاشتم ....
آهنگ وبمم عوضش کردم ....
یه آهنگ تووووووپ ....
بدو بیا ...
منتظرم ....

دارم میدوم. الان مییییییییییییییرسم.

حسین جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

بیا آرمتو بردار

چاکر شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد