فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

عکس های جالب از توپچی ها

سلام .خدمت بینندگان جان.







ایشون فابیانسکی هستن.









منبع:سایت ارسنال


تیم فقط آرسنال،مربی فقط آرسن ونگر


نظرات 8 + ارسال نظر
hesamdinho جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://hesamdinho.persianblog.ir/

سلام . عجب وبلاگ توپی داری و خیلی هم براش زحمت کشیدی . موفق باشی . من هم عاشق فوتبال هستم . اگر دوست داشتی سری به وبلاگ من هم بزن و چند تا کلیپ هم هست که اگه فرصت داشتی ببین و نظرت هم بگو ...

قربان شما.
به روی چشم

ساسان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.30r9.tk

سلام من یه وبلاگ زدم که بازدید کننده کم نداره [چشمک]
ولی من دیگه زیاد نمیتونم (چون درس دارم)[ناراحت]
و نمیخوام وب کریس رونالدو دست خالی بمونه[تشویش]
ولی مفت خوری هم نمیخوام بکنم[خجالت]
من به نویسندگان کارت شارژ میدم [چشمک]
اگه میشه بیان و نویسنده وب ما بشین [قلب]
با روزی 2-3 پست میتوانید کارت شارژ بگیرید[گل]
بیای تو وب توضیحات رو نوشتم [خجالت]

حسین جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

وبلگت توپه به وبلاگم سر بزن آرسنالی ضرر نمی کنی

قربان شما

[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

سسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللاااااااااااااامممممممم ننننننیییییییمممممممااااااا
خخخخووووووووبببببببیییییییییی؟؟؟؟؟؟
چچچچچه خخخبببببررررر؟
اومدم بگم تبریک........
حالا بگو واسه چی؟؟؟؟.
.
.
.
خب معلومه جای لبنک هات دوباره درست شد
اومد همون جای همیشگی (بالا سمت چپ!!!)
خوش باشی

مثل اینکه سحر و جادوم بالاخره نتیجه داد.

گلنوش شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ http://basketball-idinak.blogsky.com

ششررررررممندددد باز یادم رفت اسممو بنویسم
دوستان نظر قبلی مال منه!!!

چشم بسته هم معلوم بود،خودتی.

تارا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام خوبید؟
مرسی به وبم سر زدید خوشحال شدم
بابت لینک هم ممنون
اگه دوست داشتید بلینکمتون خبرم بدید با چه نامی بلینکم

قربان شما

فرشید دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://goooool.blogfa.com

سلام من مدیر یک وبلاگ ورزشی هستم خوشحال می شوم با ما تبدل لینک کنید اگر مایل بودید در ویلاگ اصلی من نظر بدهید

sepide یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

salam rasti midoni persi mosalmoone

اولین باره که دارم میشنوم.
بعید میدونم. از کی شنیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد