فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

سلام رفقا

 سلام ،سلام،سلام رفقا. چطورید؟ این چند روزه بی ما خوش گذروندین حسابی؟

 گفته بودم چند روزی سرم شلوغه نیستم ولی با این حال از همه ی عزیزانی که لطف داشتن و اومدن سپاسگزارم،بسیار.

 

  این چند روزه نه طرفه اینترنت رفتم،نه سراغ تلویزیون نه روزنامه نه مجله  نه رادیو نه...

 خلاصه الان احساس یه انسان اولیه ی غار نشین رو دارم که از همه جا بی خبر داره واسه خودش زندگی میکنه.


  مهم ترین نقل و انتقالات هم اول از همه رفتن کریم بنزما به رئال مادرید بود .

 همین طور انتقال مایکل اوون از نیوکاسل به منچستر یونایتد و خروج توز از منچستر یونایتد و ورودش به منچستر سیتی. بارسلونا هم مثل اینکه اصلا به فکر خرید و فروش نیست گیر داده به ویا و آخرشم فکر نکنم بتونه خرید خوبی داشته باشه.


 پ.ن:یه عذر خواهی خدمت خانوم فاطی مانکن و همه ی دوستای بلاگفایی. باور کنین تقصیر من نیست بلاگفا باز نیمشه. مجددا پوزش می طلبم.


 تا بعد شاد و پیروز باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حافظ توتی جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.della-Roma.varzeshblog.com

سلام.وب خیلی خوبی داری.من شمارو لینک کردم.از این که لینکم کردین ممنونم.موفق باشید.بای

خواهش میکنم رفیق

بوبو جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

نوچرررررممممممم
که بالاخره اومدیییییییییییی

ما چاکریممممممم
تو رو خدا بیشتر از خجالتمون نده .

گلنوش شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://golnoush.varzeshblog.com

سلام نیمایی
چطوری یا نه؟
خوبی؟
بابا تو کجایی پسر؟
خبری ازت نیس؟
این مایکل اوون که پا شد اومد تیم ما
دوسش دارم ولی........
خدا کنه خوب بازی کنه
ما که این فصل خریدامون (زیبا!!!)بود
بیشتر سر بزن
:)!!!

منچستر رو که دیگه دورش یه خط بکش از نوع قرمز. حرفی واسه گفتن نداره این فصلی بیچاره. تا دیر نشده به جمع کهکشانی ها بپیوند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد