فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

ماشین فوتبالیست های ایرانی

سلام

ببخشید این یه مدتی نبودم .یک کم سرم شلوغ بود.

با تشکر از دوست عزیزم آقا فرزاد که این مطلبو در اختیار من قرار داد.


بازار ماشین بازیکنان ایرانی:



کریم باقری/بی ام و x3           


محسن خلیلی/ازرا،سانتافه


فرهاد مجیدی/بی ام و،بنز کلاس ml


پژمان نوری/زانتیا،هیوندا


ارش برهانی/بی ام و


سیدجلال حسینی/پرشیا


محمد پروین /بی ام و


مهدی مهدوی کیا/ائودی،گلف


وحید هاشمیان/مرسدس


جواد نکونام/بی ام و


اخر هفته خوبی داشته باشید.


نظرات 16 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://Www.loverpool.persianblog.ir

wow پسر! چه ماشین هایی دارن اینا

ٌٌبله دیگه.پول مفته

مصطفی پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام سایت زیبایی داری.من حاضرم با شما تبادل لینک کنم
اگر مایل به تبادل لینک می باشید من را بانام:
××بزرگترین مرجع دانلود و ابزار وبمستر××
لینک کن سپس به من خبر به تا تو را با نام دلخواهت لینک کنم.
خداحافظ
به امید دیدار

گلنوش جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://golnoush.varzeshblog.com

سلام
آپ باحالی بود
درسته که نتیجه ی بازی زیاد جالب نبود(تیم ملی جوانان بسکتبالو میگم)ولی خب باید یادمون باشه که داشتن جلوی آمریکا بازی میکردن
من نمیخوام توجیه کنم و لی میگم باید یکم بهشون دوحیه بدیم
بازم مرسی که اومدی سر زدی نیمایی
موفق باشی

خواهش میکنم.
شاد باشی

محمد رضا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://mohamad-sn.persianblog.ir

سلام خوبی مطلب جالبی هستش / باحال بود
مرسی از کامنت باحالت
بازم به من سر بزن
موفق باشی

چشم حتما

مریم جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://titanic.blogsky.com/

ஜ♥*•
سلام•~ஜ♥
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
آپمஜ♥*•
~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
آپمஜ♥*•
~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~ஜ♥*•
آپمஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~~~ஜ♥*•
~~~~~~ஜ♥*•
~~~~ஜ♥*•
منتظرتمஜ♥*•

شیوا شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ http://shabe-man.blogsky.com

سلام نیما جان
خوبی ؟ اومدم وبلاگتو کامل چک کردم آخه چند وقتی بود که بهت سر نزده بودم
موفق باشی بای

شما یه نیم نگاه هم به وبلاگ ما بندازید باعث افتخار ماست.

مهدی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

یه عکس از خودت می گذاشتی با ماشینت

نمیگی وسط این همه بی ام و من با ژیانم یه کم تو ذوق میزنم؟

یاس بهترین رپر ایرانه سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام خیلی افتضاحه -بعضی هستن نون شب پیدا نمی کنن- شب و روز شان رو نمی دونن چگونه به سر می برن- حالا این بازیکنان به چه ماشین های گران قیمتی سوار می شن

حسن جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

نمیدانم بعضیها چطور در محضر خدا بایستی جوابگو باشند یه جوری زندگی میکنن انگاری که تا اخر دنیا میخوان زنده باشن خدا یه عقل درستی به اشان بده

آمین

فائزه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://ehteshamirad.blogfa.com

سلام وب زیبایی داری.خوشحال می شم لینکم کنی با نام پیش بینی مسابقات فوتبال.
البته دلت خواست یه سر به سایت هم بزن.
www.donyaye90.com

تیام شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

ماشین داداش فرهادم خیلی باحاله نیما جون tanks

... یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

خدا بیشترش کنه من حسودی نمیکنم بهشون ولی خدایی هیچکار نمیکنن وبازی هم بلد نیستن کنن ماندم چرا اینقدر خر پولن!!!

مهران جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

چه ماشین هایی دارن پدر سگ

رضا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

دارندگی و برازندگی
مشکلی دارین؟

یه اس اسی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

آقامهران شما اگه خودتون بودید روزی ۲۰ دفعه می رفتید تمرین یا اگه خودتون جای این عزیزان(استقلالی ها) بودید که واستون شایعه های بد درست کنن هیچ وقت این حرفو نمی زدید ژول دارن حقشونه دوس دارن میخرن

nima چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام اینقدر توسر و کله هم دیگه نزنید برای یه مشت بی عرضه که فقط درآمدشون مثل بازیکنای خارجیه اما بازیشون چی....... فقط یه مشت جوون بیکار مثل من و تو رو گذاشتن سر کار اینا پولشو میگیرن اونوقت ما باید هزینه پانسمان سر و کلمون رو بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد