فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

ابی اناری پوشان قهرمانیشان را با باخت جشن گرفتند

سلام.

بارسلونا دیشب۲-۱ به مایورکا باخت اما قهرمان شد.  


قهرمانی بارسلونا رو به همه ی طرفدارا بارسا تبریک میگم.


البته خودم که ناراحت شدم.چون من کلا از بارسا خوشم نمیادو طرفدارش نیستم.ولی بازم مثل قهرمانی منچستر این اخلاق ورزشی من حکم کرد که به همه ی طرفدارای بارسا تبریک بگم.


وبه خودم و همه ی طرفدارای رئال تسلیت.


نمیدونم چرا این فصلی هر تیمی که من ازش بدم میاد باید قهرمان بشه.عجب فصل شومی بود ها.


همچنین دیشب در لیگ جزیره۲لیورپول -۰وست برومویچ را شکست داد وچلسی هم با همین نتیجه از سد بلکبرن گذشت.


این چند تا عکس از قهرمانی ابی اناری پوشان:









نظرات 15 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

از طعنه جاهلان نخواهم ترسید
بر خنده این زمانه خواهم خندید
من بر سر عشق خود میمانم
.
.
.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید

***
نمیدونم چرا این فصلی هر تیمی که من ازش خوشم میاد باید قهرمان بشه.عجب فصل خوبی بود ها!

پروردگارا! هرکه را عقل دادی چه ندادی؟ و هرکه را عقل ندادی چه دادی؟

خدا که به ما عقل داده کافیه و نیازی به این شادمانی های زود گذر نداریم.
شما به همون قهرمانی منچستر و بارسا دلخوش باشید.

فروش نرم افزار ارسال نظرات به صورت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

درود بر شما وبمستر پارسی زبان عزیز ....

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 10.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطوری هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { spamer.blog@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .
نکته : این پیغام نیز به صورت اتوماتیک وار توسط خود این نرم افزار برای صدها وبلاگ پارسی زبان ارسال گردیده است . که همانا نشان از کارایی و قدرت این نرم افزار می باشد .

راستگو دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

تینا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام عزیز سایت خوب و جالبی داری . خوشحال میشم سری هم به سایت من بزنی . منتظرت هستم

http://www.tejaratshop.com/

حمید سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ق.ظ http://footballeshgh.blogsky.com

سلام
عکس ها خوب بود
لذت بردم تسلیت میگم باخت رئالو خرما یادت نره.
ولی اون ۶ تا چسبید.
عزیز خاصتی منو با نام فقط بارسلونا ... لینک کن
بعد بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم.
موفق باشی به امید باخت بیشتر رئال
سر بزن
اخلاق ورزشیم حکم میکرد بگم

ما که خرما نمیدیم. ولی منتظر شیرینی هستیم.

لینکت کردم.

مهدی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

جشن هاشون یه جورایی شبیه جشن های تیم های کشور ما هست
ولی خداییشباز هم ما از اونها جلوتریم
حرکات آکروباتیک با موتور
اسب
و ...

اونا رو با ما مقایسه میکنی؟ هنوز خیلی راه مونده تا به ما برسن.

کیوان سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام قهرمانیامون مبارک
قهرمانی سوم هم درراهه
احساستو درک میکنم خودم هم پارسال همچین احساسی داشتم

سلام کیوان خان. کجایی نا پیدا؟ امتحانات چطور بود؟
یه تبریک ویژه برای قهرمانی بارسا .

امیدوارم جام لیگ قهرمانان مال شما بشه نه منچستر.

کیوان سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ

راستی به این پرس بگو!!دور کاکا فابرگاس مسی رو خط بکشه وگرنه هرچی دید از چشم خودش دید باور کن این همه ستاره تو تیمی مثل رئال نابود میشن مثل خیلی های دیگه

باشه، هروقت دیدمش بهش میگم. ولی اگه بیان رئال برای خودشون بهتره.حالا تو هم کوتاه بیا دیگه.

شیوا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.shabe-man.blogsky.com

سلام آقا نیما۱
خستم
نمیدونم چمه!!!!!!!!
ممنون که اومدی و گفتی واسم دعا میکنی!
موفق باشی
فعلا بای

خواهش میکنم.
تو هم موفق باشی.

یک پیشنهاد برای پیشرفت نرم افزاری ش چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام دوست عزیز

من این پیغام رو جهت تبلیغ محصولاتمون برای شما فرستادم امیدوارم که حداقل ببینید شاید یکی از اونها به درد شما بخوره.

فروشگاه محصولات گرافیکی و آموزشی و بزرگترین انیمیشن های گرافیکی تمپلیتهای سایت و صدها عنوان دیگر.....

آموزشهای
3dmax,maya,photoshop,zbrush,flash,aftereffect,all Adobe product ........
اگر علاقه مند به میکس و مونتاژ فیلم هستید بک پکیج کاملا حرفهای در 119 دی وی دی برای شما آماده کرده ایم .

اگر علاقه مند به تجارت الکترونیک هستید دی وی دی آقای خسرو مترجمی را با نازلترین قیمت در اختیارتان میگذاریم.

همه آموزشها با زبان انگلیسی و با بهترین کیفیت و بهترین متد آموزش(توسط شرکتهای بزرگی چون Autodesk , lynda ,Adobe) می باشند.

در این آموزشها نیازی به دانش زبان انگلیسی ندارید بلکه فقط کافیست مراحل انجام کار را ببینید و تکرار کنید

حتما عناوین سایت را ببینید
http://learningshop.ir

*::f4t!l4::>> چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://fatimankan.blogfa.com

salam,mer30 ke omadi

mamnoon az link

manam linket kardam azizam

up akharitam jaleb bood,by by

خواهش میکنم. موفق باشی

فوتبالیست پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ق.ظ http://footballeshgh.blogsky.com

سلام
ممنون.لینکت کردم.
در مورد امید واریت به باخت بارسا.
درکت میکنم.جوونیو . آرزو.

مثل اینکه خودتم کم از این آرزو ها نداری ها.

مریم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

سلام من هم قهرمانی بارسا رو به بارسایی ها و قهرمانی منچتر رو به منچستری ها تبریک می گم
دارم لحظه شماری می کنم تا فینال لین دو تا رو ببینم
من آپم بدو بیا پیشم[قلب] منتظرتم اومدیااااااااااااااااااااااااااااااااااا ____________@_______@ @_____ _____________@@__@_@@@_____ _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____

اومدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااام خوبیییییییییییییییییییی؟[گل]
منم تبریک می گم
به امید فینال
من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم من آپم بدو بیا پیشم[قلب] منتظرتم اومدیااااااااااااااااااااااااااااااااااا ____________@_______@ @_____ _____________@@__@_@@@_____ _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____

شیو ا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.shabe-man.blogsky.com

اومدم بگم آپم !!!!!!!!!
بای

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد