فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

شیاطین قهرمان

سلام وشب شما به خیر.


 قهرمان انگلستان هم مشخص شد. منچستر.

بازی امروز عصر منچستر یونایتد و آرسنال با تساوی 0-0 تموم شد. ولی همینیه امتیاز کافی بود تا منچستر سومین قهرمانی پیاپی خودش رو جشن بگیره.


هرچند از قهرمانی منچستر فوق العاده ناراحتم و اصلا ازاین تیم با اون رونالدوی خودخواه و مغرور و...

فوق العاده متنفرم، اما اخلاق ورزشی بنده حکم میکنه که به سهم خودم به همه ی طرفدارای این تیم تبریک بگم و برای لیورپولی ها هم از خداوند طلب صبر و تحمل کنم.


 به امید اینکه دیگر در فوتبال شاهد چنین اتفاقات تلخ و ناگواری نباشیم. شاد باشید.


اینم چند تا عکس از قهرمانی  شیاطین برای سومین بار پیاپی.




واقعا این کارا چه لزومی داره؟جام ندیده!!



اگه گفتی اون سر کیه پشت جام؟یه راهنمایی بکنم دروازه بانه.



شب به خیر.بای بای.


نظرات 3 + ارسال نظر
hamid شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://downloadha1.blogsky.com

سلام . شب شما هم بخیر
من عاشق منچسترم . و از آرسنال و رئال مادرید به شدت متنفرم .
البته بگم تو چند سال گذشته قابل تحمل تر شدن این دو و این هم برای حضور نیستلروی در رئال و سیلوستره در آرسنال هستش .
۴ سال بدون حتی یک جام واقعا سخته . برای شما و طرفداران آرسنال من هم از خداوند طلب صبر و تحمل میکنم .
به امید قهرمانی آرسنال !

ولی من عاشق رئال و آرسنالم و از منچسترم فوق العاده متنفرم.
تیم منفورتر از منچستر و بازیکن خود خواه تر و به درد نخور و بی مصرف تر از رو نالدو ندیدم.
خداوند کمی محبوبیت هم نصیب منچستر کنه.

فوتبالیست یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ http://www.footballeshgh.blogsky.com

سلام
کریس و قبول دارم خیلی تقس هست.
ولی منچستر زیاد بد بازی نمیکنه.
رونی هم خوبه.
بازم رئال باخت. چه حسی داری؟

همین کریس کافیه برای اینکه نشه بازی های منچستر رو نگاه کرد.

ما که به باختای رئال عادت کردیم. شاید باورت نشه ولی هیچ حس خاصی ندارم.

مهدی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

چه می کنه این سر الکس
خداییش من تو کف راز موفقیت این پیر مرد هستم

شانس مهدی جان شانس.
آرسنالم یه کم داشت الان وضعش این نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد