فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

آخه فوتبالم شد کار؟

 سلام. حال و احوالات؟ خوش یگذره؟

 قربون شما ما هم خوشیم واسه خودمون.

 فوتبالو ولش عکسا رو ببینید روحیه تون باز بشه.










آخه مگه کار وزندگی ندارید از خودتون؟ فوتبال چیه بابا؟ ما اینور دنیا زندگیمونو میکنیم اونا هم اونور دنیا واسه خودشو فوتبالشونو بازی میکنن و 6تا 6تا گل میخورن. خب این چه ربطی به من داره اخه؟



نظرات 10 + ارسال نظر
علی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.atkh.blogsky.com

سلام
مرسی که اومدی عزیز
من همه تیمهایی که باحال بازی می کنند دوست دارم
آرسنال منچستر لیورپول بارسلون چلسی رئال مادرید و ......

عجب سلیقه ای. فقط اگه پیام مشهد و تراکتور سازی تبریزم بهشون اضافه کنی لیستت کامل کامل میشه.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام می بینم که از فوتبال خسته شدی و از باخت های آرسنال خسته شدی شاید بهتر بود قبل از اینکه تیمت رو انتخاب کنی با یه پیشگو مشورت می کردی!
شوخی کردم ببخشید اصلا حق با تو ئه که چی که مردم می شینند وقتشون رو با فوتبال تلف می کنند من باهات هم عقیدهام که آخه فوتبال هم شد کار؟!!!!!

خوشحالم که با هم هم عقیده ایم.

ولی نشناختمت. یه اسم مینوشتی حداقل.

farzane دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

toop chi ha dobare bakhtand indafe darbarabare eshghe man yani chelea.az to ham tavagh nadashtam chie in axaye chert az to baeeed bood.

عکسای چرت؟ فکر میکردم شما خانما یه ذره سلیقه داشته باشید.
شاید تو یکی توشون تک افتادی.

مهدی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir/

نیما رمانتیک شدی
خبریه؟
خیر باشه

نه والا . این روزا به این راحتی نمیشه زن گرفت که.
باخت پشت باخته. زدیم به سیم آخر

کیوان دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

فعلا که کیانوش جان کلی به من خندید
خوبه پرسپولیس باخت وگرنه سر منو میخورد
نه یکی نه دوتا 4تا.........

حالمون گرفته شد اساسی. حالا ایشالله فصل بعد. غصه نخور.

کیوان دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

میگم اگه من مجبور بشم مکزیک برم مطمئن باش حتی شده با هزینه خودم(جیب بابا جون) تو یکی رو هم میبرم..

چه کار به جیب بابا داری؟ من که اگه میخواستم بیام بلیطو به تو نمیدادم.

farzane دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ

man salighe daram vali to ya bisalighe shodi ya ashgh shodi ya az ghame arsenal bood

بی سلیقه که نیستم، عاشقم که نشدم ،پس افتاد قضیه چیه دیگه؟

سیامک دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام نیما اقای گلم.
به عجب عکسای توژی چه رمانتیکن ها.
خوبی تو.
میدونم تیما افتضاح کردن نیما

قربونت سیامک خان.

شیوا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://shabe-man.blogsky.com

سلام
ای بابا تو که عاشق فوتبالی !!!!!!!!!!
میبینم که توام نا امید شدی بابا زندگی چیه ؟؟؟؟
من خیلی وقته نتونستم آپ کنم یعنی اجازه ندارم آخه آقامون گفته درس بخونم
شرمنده هروقت آپ کردم خبرت می کنم

چه کنیم شیوا خانوم؟ از این فوتبالم خیری به ما نمیرسه.
منتظر خبرت هستم

سعید چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ http://ma-ra-bass.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
ممنون که به وبلاگم سر زدی وبلاگتون واقعا زیباست و معلوم که حسابی کار کردی
شادکام باشی
سعید

ممنون سعید جان. خوشحالم کردی.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد