فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

توپچی ها باختند

سلام.

ارسنال باخت بدجوری باخت.

ارسنال دیشب در خونه ی خودشون بازی رو ۳-۱ واگذار کردند.وفینال رو از دست دادند.

در مجموع ارسنال۴-۱ بازی رو باخت.

که تک گل ارسنال رو در این بازی فن پرسی از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند و گل های منچستر رو رونالدوو پارک به ثمر رسوندند.

واقعا بازی زجز اوری بود.

من اگه جای ارسن ونگر بودم همون وسط زمین گریه میکردم.



موفق باشید. تا بعد خدانگهدار.

نظرات 9 + ارسال نظر
farzane چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

ishala ghalam pash khoord beshe in ronaldo

آمین

farzane چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

ishala dor bad

تا کی باید به آینده دلخوش کنیم؟

کیوان چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ

دیروز دو تا شوک اساسی به من وارد شد حتما منظورم رو فهمیدی
حاضر بودم منچستر 1 گل دیگه میزد اما رونالدو واسه ما هنرنمایی نمیکرد (گواتری گوژ پشت)

بیچاره آرسنالم که باید از این رونالدو بی هنر و مزخرف و خودخواه و....
گل بخوره. اونم دوتا.
شوک دوم مربوط به سپاهانه دیگه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

نیما جون تسلیت عرض می کنم
غصه نخور
دعا می کنم سال دیگه فینال رئال و آرسنال رو ببینی تا اینقدر حرص نخوری
راستی اگه یه همچین فینالی باشه دوست داری کی ببره ؟

امیدوارم.
ترجیح میدم آرسنال ببره بالاخره بچه ترن. گناه دارن. دلشون به همین چیزا خوشه دیگه.
ولی با این وضع فکر کنم باید یه ۲-۳ قرنی عمر کنم تا این اتفاق بیفته.

امیرعباس پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://bigacs.persianblog.ir

سلام:
من امیرعباس باقی مدیر وبلاگ فوتبال ایرانی هستم.
ضمن تشکر از مطالب مفید شما حال با بازدید نزدیک من حاضر به تبادل لینک با شما هستم و در صورت تمایل، لینک ما با نام"فوتبال ایرانی"وب خود قرار داده و بعد از آن در نظرات وبلاگم مرا مطلع سازید تا لینک شما را قرار دهم

لینکت کردم

farzane پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

ishala ham khodet ham webloget beterkin ke pc bande peidatoon nemikone

والا مشکل از من نیست

نوید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

عجب بازیی بود بازی بارسل و چلسی !!! قلبم اومد تو دهنم

چلسی بیچاره. حقش نبود.

کیوان پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

عجب بازی بود دیشب من که موقع شادی کردن دستم رفت تو چشمم مجبور شدم اشک بریزم احتمالا دوست داشتی چلسی ببره میدونم
راستی داور چه داور باحالی بود هند پیکه رو منم بودم میگرفتم

بهت تبریک میگم. امیدوارم قهرمان بارسا باشه چون دیگه طاقت قهرمانی منچستر رو ندارم.

جدی جدی اگه داور مثل آدم قضاوت میکرد الان چلسی رفته بود بالا ها.
خدا شانس بده.

farzane دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

ye bakhte dige az toopchi ha unam darbarabare time azizi mese chelsea .tabrik be khodam tasliat be to.
21 ordibehesht

مبارکتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد