فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

بازگشت امپراطور

سلام.شب بخیر.


فقط این رو بگم که افشین قطبی سرمربی تیم ملی شد.

فردا یه اپ کامل در این باره میکنم.

شب خوش.

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیان چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.niyaesh.blogsky.com

سلام نیما جان خوبی . تبریک میگم بازگشت امپراطور بزرگ رو . من که خیلی خوشحال شدم چون معتقدم علم فوتبالی افشین قطبی نسبت بهتمام مربیهای حال حاضر ایران خیلی خیلی بالاتره منتها اگر عده ای بزارن کارشو بکنه خیلی خوبه . از فرهنگ و شخصیتش هم که هر چی بگم کم گفتم . بیچاره بعد از این همه سال زندگی تو یه کشو بیگانه وقتی اومد و این همه حاشیه و حرفای خاله زنگی رو دور و بر فوتبال ایران دید حتما کلی شوکه شد از طرفی هم به نظرم خدا باید بهش رحم کنه چون تو مدتی که سرمربی تیم ملی هست گمونم یکی دو تا سکته ناقصو کامل بکنه بیچاره از دست بالادستیها تازه به نظرم اگه مایلی کهن و علی دایی و قلعه نوعی با هم دست به یکی نکنن و ترورش نکن خیلی شانس اورده .
شوخی کردم امپراطور همیشه امپراطوره
به منم سر بزن
همیشه شاد باشی

شما که خودتون یه پا کارشناسین.
امیدوارم تو این وقت کم بتونه وضع تیم رو سر و سامون ببخشه.

مهدی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ق.ظ http://footballweblog.persianblog.ir/

به نظرم از اول یعنی همون 1 سال پیش باید این کار رو می کردن

منم فکر میکنم این یک سال واقعا حروم شد.

مهراب پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام

میر یم جام جهانی نظر واقعی شما چیست

احساسی بهم نگی میر یم

امیدوارم بریم اما هرچی باشه شانس صعود ما کمتر از کره ها و عربستانه پس نباید بی جهت به خودمون اطمینان بدیم که صعود میکنیم. اما امید به صعود همچنان به قوت خود باقیست.

بوبو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلی زورر میگی نیما من تورو همون موقع که گفتی لینک کردم

حالا چرا عصبانی میشی؟ من که منظوری نداشتم.

کیوان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

انتخاب قطبی رو تبریک میگم این آقا از مایلی کهن خیلی بهتره حداقل بی ادب نیست

همه از انتخاب قطبی به اندازه ی برکناری علی دایی خوشحالند.
ما هم این خجسته انتخاب و مبارک گزینش رو به شما تبریک میگیم.

کیوان پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

میبینم که بر خلاف میل بعضی ها بارسلونا برد اونم نه مثل رئال شانسی
راستی بازیکنایی مثل په په فقط در تیم کهکشانی ها یافت میشن!!!!!
ما فاصله زیادی تا قهرمانی نداریم تو هنوز امیدواری؟؟؟؟؟

نمیشه برد رئال رو به حساب شانس گذاشت چون رئال بر خلاف بارسا همه ی کارهاش رو بر اساس برنامه ریزی انجام میده. پپه واقعا جز بهترین مدافعان دنیاست.(نه اینکه بازیکنای خودتون خیلی با اخلاقن؟)
جوجه رو آخر پاییز میشمرن. هنوز راه مونده تا به قهرمانی برسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد