فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

آخرین عکس ها از بازی های دیروز و امروز

 

سلام. 

 

  

 

 

 

 

با پیروزی 2-1 چلسی در مقابل آرسنال و برد اورتون در برابر منچستر یونایتد در ضربات پنالتی فینال جام حذفی انگلستان بین چلسی و اورتون برگزار خواهد شد. 

 تا بعد. شاد باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://footballweblog.persianblog.ir/

نشد که بشه دیگه
تصورش رو بکن فینال منچستر با آرسنال یا چلسی
چی می شد
ولی قشنگی فوتبال به همینه
راستی اگه اومدی ببینم می تونه من رو تو وبلاگم پیدا کنی یا نه ؟

ای کاش آرسنال میرفت بالا.
اومدم ولی مثل اینکه حدسم اشتباه بود.

مینا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

خیلی عالیه دستتون دردنکنه دمتون گرم راستی عکس ازبازی دیروز اوساسونادارید

خواهش میکنم مینا خانوم. تمام سعی خودمو میکنم که پیدا کنم.
امر دیگه ای باشه در خدمتیم.

کیوان دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

آرسنال باخت اما باخت منچستر خیلی باحال بود...

اصلا حال کردم منچستر باخت. حسابی حالشون گرفته شد.
راستی کی دوباره آرمیبا رو راه میندازی؟

وحید سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

عکسای عالی دارین.مطالبتونم که حرف ندارن.اقا خسته نباشی.

قربون شما. ما چاکریم.
سرت سلامت وحید جان.

مهراب سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام

نیمای عزیز

من نمیتو نم بلاگ اسکای رو ترک کنم

باور کن بهت سر میزنم اما چون زیاد از فوتبال اروپا چیزی نمی دونم

نظر نمیدم

من هرگز دوستام رو فراموش نمی کنم


شاد شاد باشی عزیز

اگه شما از فوتبال ایرانم مطلبی خواستی فقط بگو.ما در خدمتیم.
قربونت که سر میزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد