فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

۲۰ نکته که فوتبالی ها از آن متنفر ند

سلام. 

این مطلب خوندنی رو آقا مهدی در اختیارمون گذاشتن.  

فوق العاده جالبه. حتما بخونید که اگه نخونید ضرر کردید. 

 

 

20 نکته یی که هواداران فوتبال مدرن از آن متنفر هستند 

از فرگوسن تا آفساید و قیمت بلیت 

Your browser may not support display of this image. 
 

کاوه صلح کل-نویسنده روزنامه تایمز  
 

هواداران در فوتبال مدرن امروزی بخش مهمی از این ورزش را به خود اختصاص داده اند. این قشر که از نسل های مختلف و از طبقات مختلفی هستند سلایق متفاوتی نیز دارند، اما در یک ماجرا اشتراک دارند و آن علاقه بیش از حدشان به فوتبال است؛ فوتبال این ورزش جنون آمیز که هر روز و هر سال بر خیل مشتاقانش افزوده می شود.این هواداران در برهه های زیادی یار دوازدهم تیم به شمار می روند و حضور پرشورشان در ورزشگاه ها باعث می شود تیم محبوب شان قوت قلبی صدچندان بگیرد و در مقابل تیم حریف وحشت کند.هواداران فوتبال در دنیای امروزی خیلی خوب همه چیز را می فهمند مخصوصاً چیزهایی را که به روح و بدنه فوتبال لطمه می زند.و آنها که فقط به عشق پیروزی تیم شان به ورزشگاه می آیند و بیشترین سختی ها و هزینه را بدون هیچ چشمداشتی تقبل می کنند فقط از بازیکنان تیم شان یک انتظار دارند؛ پیروزی همراه با تعهد، در اینجا شما را به خواندن مطلبی دعوت می کنیم که یک لیست 20تایی از 20 نکته مهمی است که هواداران فوتبال مدرن از آن انزجار دارند. باید جالب باشد، 

 

20- بازار سیاه 

می شود چشم پوشی کرد؟ نه، بهتر است این دلال ها به فکر یک شغل آبرومندانه باشند. 

19- قانون آفساید 

اعصاب خردکن ترین قانون در هر ورزشی. این را یکی از هواداران امریکایی می گوید و ادامه می دهد؛«شما کلی تلاش می کنید تا توپ را به دست بیاورید، انرژی زیادی می گذارید و فرصت سازی می کنید و ناگهان در تله یی می افتید و داورهای کنار خط به شما می گویند، اشتباه کرده اید. زمانی که همه چیز کمتر از صدم ثانیه اتفاق می افتد این اشتباه ها غیرقابل اجتناب است و فرصت گل شدن یک توپ زیبا را از تیم می گیرد. 

18- دیوید بکام

Your browser may not support display of this image.

آیا او به لس آنجلس گالکسی بازمی گردد یا در میلان می ماند؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ 

 

17- توپ 

در روزهای قدیم توپ اهمیت زیادی داشت مخصوصاً در روزهای ابری وقتی از یک فاصله زیاد یک بازیکن مجبور می شد به توپ سنگین و خیس ضربه بزند همه چیز خیلی سخت بود. امروزه توپ ها بسیار سبک هستند و حتی دیوید بنتلی هم می تواند از روی خط میانه زمین با یک ضربه توپ را به طاق دروازه بکوبد. 

16- آلن شیرر 

«درباره آلن شیرر چه باید گفت؟ شاید او را مدال آورترین و خسته کننده ترین مرد این کره خاکی بتوان لقب داد. او ممکن است گل های کمی به ثمر رسانده باشد، اما خیلی احمقانه حرف می زند، تحمل کردنش واقعاً سخت است.» این را باری اولدهام می گوید. 

15- هری ردنپ 

شاید او به قدر کافی دوست داشتنی باشد اما مردم زیادی هستند که او را اصلاً دوست ندارند. چه می شود کرد؟، 

14- قرارداد اسپانسرهای پیراهن 

بهترین تجهیزات تبلیغاتی لیگ برتر در این فصل از آن کدام شرکت بوده؟ وست بروم ویچ آلبیون، چرا؟ آنها تقریباً هیچ کاری نکردند. 

13- ایستادن ممنوع 

جو مسابقات لیگ برتر انگلیس در این فصل در اکثر مسابقات به قدری پراسترس و وحشتناک بود که قابل توصیف نیست. صندلی های پلاستیکی ورزشگاه کفاف این هواداران متعصب و دوآتشه را نمی دهد و برایشان کافی نیست. باید فضایی را به وجود آورد که در آن صندلی های کافی و با کیفیت مناسب تعبیه شده تا بتوان تماشاگران بیشتری را به تماشای مسابقات دعوت کرد. مشکل به همین راحتی حل می شود. 

12- تعصب روی بازیکنان تیم محبوب 

یک اشتباه فاحش. حداقل هر تیمی به یک بازیکن به درد نخور احتیاج دارد. نباید تعصب کورکورانه داشت. آن را بپذیرید و با آن کنار بیایید. 

11- آلن گرین 

گزارشگر و مفسر برنامه Radio5 Live، شبکه بی بی سی که همیشه فکر می کند نظرات و عقاید خودش مهم تر از تفسیر و گزارش مسابقه است و با حرف های بی سروته سعی دارد ثابت کند خیلی می فهمد. 

10- مایک اشلی 

«او در حقیقت تیم مورد علاقه من را به گند کشید و اجازه داد بهترین دروازه بان لیگ برتر را به خاطر شندرغاز دلار از دست بدهیم. وقتی او نمی خواست و آمادگی این را نداشت که پول خرج کند، پس برای چه یک تیم فوتبال را که در لیگ برتر انگلیس در اوج رقابت است، خرید؟ چرا یک تیم دسته پایین تر نخرید که هزینه های زیادی برایش نداشته باشد.» اینها را کوین لانگ استف می گوید که البته شاید چندان پربیراه هم نباشد. 

9- رکوردهای لیگ برتر 

«سریع ترین گل در تاریخ لیگ برتر؟ بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر؟ بهترین خط حمله تاریخ لیگ برتر؟ بیشترین تعداد گل مسابقه در تاریخ لیگ برتر؟ این آمار و ارقام بی معنا هستند. فوتبال از سال 1992 اختراع و کشف نشده است.» این را یکی از هواداران فوتبال غیرانگلیسی می گوید. 

 

8- دستمزدها 

بالا رفتن دستمزدهای بازیکنان در هر فصل به روح فوتبال لطمه می زند. یک بازیکن وقتی با 30 میلیون پوند به یک تیم می آید باید حسابی مواظب پاهایش باشد که از اعتبارشان کم نشود، پس خودش را به خطر نمی اندازد و نتیجه اش بازی های بی هیجان و تساوی های احمقانه می شود.  

7- شیرجه زدن 

«بدترین چیز در فوتبال همین شیرجه زدن روی زمین بعد از گل زدن است. باید گاهی اوقات این چیزها را به بازیکنان گوشزد کرد. دادن و گرفتن پول زیاد شخصیت نمی آورد.» جو از کلرادو یکی از هواداران دوآتشه فوتبال اینها را می گوید.  

6- قیمت بلیت 

درهای استادیوم ها برای ورود و تماشای مسابقات لیگ برتر با دادن این بلیت ها باز می شود. بعضی از باشگاه ها لطف می کنند و یک لیوان کاغذی قهوه هم شما را مهمان می کنند.اما مساله مهم این است که تماشای بازی آرسنال نباید گران تر از رفتن به Royal Opera House باشد.  
 

5- منچستریونایتد 

«من عاشق عاشق عاشق این تیم هستم. من زمانی خیلی خیلی بیشتر عاشق این تیم خواهم بود که سرالکس فرگوسن بازنشسته شود.» این را هم یک هوادار لندنی می گوید. 

4- بازیکنان  

باید با آنها روبه رو شوید. وقتی بچه بودیم، همگی عادت داشتیم فوتبالیست را پرستش کنیم. اما اکثر آنها غیرقابل تحمل تر از آنی هستند که بشود تصور کرد. 30 سال به سرعت سپری شد. حالا لیگ برتر انگلیس مملو از پسرانی است که روزی روزگاری فوتبالیست های قدیمی را می پرستیدند؛ پسرانی که در تیم های مختلف بازی می کنند و فقط یک چیز برایشان مهم است؛ پول،، 

 

3- داوران 

آیا داوران فوتبال روز به روز بدتر می شوند یا روز به روز بی فایده تر؟ هر دو، آن یکشنبه کذایی مایک ریلی در آنفیلد صحت این عبارت را ثابت کرد.  

 

2-  سرالکس فرگوسن 

بزرگ ترین و مطرح ترین مربی همه تاریخ لیگ برتر یا صورت قرمزی که قرار است جسدش از اولدترافورد بیرون برود؛ سفری به آخرت، 

1- کریستیانو رونالدو 

«پرتغالی که چراغ راهنمایی برایش هیچ معنایی ندارد و ما عاشق این هستیم که از او متنفر باشیم.» نقل قول از یک هوادار انگلیسی. 

 

تا بعد موفق باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://bivafatarin.blogsky.com

ممنون از این که به من سر زدی

خواهش میکنم

کیوان سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://armiba-4.varzeshblog.com

قالبت قشنگه ها مخصوصا سمت راستش بالا
مطلبت هم جالب بود

منظورت سمت چپ بالا بود دیگه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
مطلب هم که لطف آقا مهدی بود.

مهدی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://footballweblog.persianblog.ir/

سلام
می بینم که خونه تکونی کرده و قالب وبلاگت رو عوض کردی به سلامتی
شیرینی نمی دی ؟

چاکریم،شیرینی هم میدیم.

کیوان سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

این رونالدو و بکهام رو هستم هرچند بکهام میلانیه اما هیچ وقت ازش خوشم نیومد

قبول دارم. بکام دورانش به سر اومده. ولی رونالدو حسابی منفوره ها

farzane پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

az ronaldo manfoor tar khodesh aaaaaaaagh

قبول دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد