فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

نتایج بازی های مهم لیگ جزیره

خبرهای خووووووووووووووب. خبرهای خووووووووووووووووب. بشتابییییییییییییید.بشتابییییییییییییید. 

 

برد 4-0 آرسنال در مقابل ویگان. هوراااااااااااااااااااااااااااااااا. با گل های والکات،سیلوستره،آرشاوین و سونگ بیوووووووووووووووووووووووووونگ.تبریکات صمیمانه ی مرا پذیرا ااااااااااااااااااااااا باشید. 

همه با هم بخونید: آرسنال قهرمان میشه،خدا میدونه که حقشه، به لطف یزدان و بچه ها آرسنال قهرماااااااااااااااااااااااااااان میشه. 

 

و اما ادامه ی اخبار از خبرگزاری نیما: 

برد 4-3 چلسی در مقابل بولتون. تبریک به آبی ها. 

 

برد 4-0 لیورپول در برابر بلکبرن.  

 

 

 

و با عرض پوزش و شرمندگی پیروزی 2-1 و خفیف منچستر در برابر ساندرلند رو به اطلاع میرسانم. به همین مناسبت مجلس ختمی هم اکنون در این مکان برگزار میشود. لطفا تاسفات و تسلیت های خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

 از همه ی شما عزیزان خواهشمندم جهت شکست پر گل امشب بارسا دعا فرمائید.(به خصوص شما دوست عزیز،پیشاپیش تسلیت عرض میکنم) 

 

با امید سرافرازی روز افزون آرسنال و رئال و هم چنین  تیم ملی. 

به پایان این بخش از خبرهامون رسیدیم. 

شب به خیر.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://shabe-man.blogsky.com

سلام
من تو وبلاگم یه تغییراتی ایجاد کردم . راستش تصمیم گرفتم بیشتر به خودم و عشقم برسم . خوشحال میشم یه سری بهم بزنی .مرسی بای

تغیرات وبلاگتو دیدم.مرسی که خبرم کردی بازم بهم سر بزن.

مهدی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://footballweblog.persianblog.ir/

بازی منچستر و ساندرلند رو دیدم
فکر می کنم نتیجه مساوی عادلانه بود

راستی خبری از حلوا و خرما نیست ؟

اره منم همین فکرو میکنم.
منچستری ها که ارزش حلوا و خرما دادن ندارن.

مهدی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://footballweblog.persianblog.ir

راستی بارسا مگه دیشب بازی نداشت ؟

بله دیشب بازی داشت. من دیروز این مطلب رو گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد