فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

بازی های امروز اروپا

سلام و ظهر شما به خیر. خسته نباشید. اول هفتتون چطور بود؟ 

  

آرسنال امروز ساعت 18:30 با ویگان بازی داره. امیدوارم موفق باشن.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همین ساعت بازی چلسی-بولتون، منچستر یونایتد-ساندرلند نیز برگزار میشه. 

قبل از اون هم از ساعت16:15 بازی لیورپول-بلکبرن آغاز میشه. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در اسپانیا هم امشب خبر خاصی نیست. امشب در لالیگا تنها بازی  ویارئال-مالاگا و بازی بارسلونا-رکرتیوو (22:30) برگزار میشه. 

 

اما مهمتربن بازی های سری آ ایتالیا: 

 

میلان-کیوو 

یوونتوس-جنوا 

لاتزیو-رم  

 

 

 

 

مطلب دیگه ای خواستین در خدمتم. 

عصر خوبی داشته باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

کیوان شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://armiba-4.varzeshblog.com

خب هر وقت آپ میکنی به من بگو دیگه....
بارسا با اوئلوا بازی داره
میلان هم با کیه وو
کاکا هم به رئال نخواهد رفت (اینو خودم با قاطعیت اعلام میکنم)
آرزو میکنم اگه کاکا به مادرید رفت رائول و کاسیاس بیان میلان

چشم. از این به بعد خبرت میکنم.
حالا اگه کاکا اومد رئال چی؟
بعدشم هرکی از رئال بره رائول و کاسیاس نمیرن.

مهدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://footballweblog.persianblog.ir

اول هفته که افتضاح بود
صبح یه ساعت تو سرما و بارون بودم تا سرویس اداره تشریف اوردن
الن بدنم داغه و اصلا حالم خوب نیست واسه همین هم می خوام پیش بینی بازیها رو بگم اون هم از نوع خفنش

آرسنال ۲ -ویگان۰

منچستر۳-ساندرلند۱

چلسی۲-بولتون۰

ویارئال۱-مالاگا ۰

میلان۳-کیوو ۱

یوونتوس۲-جنوا ۰

لاتزیو۲-رم ۲

آقا نیما
اگه این دفعه بیای و نظر ندی تیر بارونت می کنم
شوخی کردم
موفق باشی
من دوباره آپ کردم ها

امیدوارم پیش بینی هات درست از آب در بیاد. جز نتیجه ی منچستر.
من سر میزنم ، هر وقت آپ باشی نظر میدم .
بهتر باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد