فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

کاکا به رئال مادرید میرود؟

سلام،سلام،سلام،سلام و ................سلام

کاکا ستاره ی تیم میلان در صورت برگشتن پرس به رئال مادری به این تیم منتقل خواهد شد. 

 کاکا قراردادی 66 میلیون یورویی با پرس امضا کرده که طبق این قرارداد احتمالا کاکا رو از فصل آینده در جمع کهکشانی ها خواهیم دید.   البته کاکا پیش از این چندین بار به پیشنهاد سایر روسای رئال جواب منفی داده. اما پرس میخواد با مدیریتش رئال رو دوباره به کهکشانی ها تبدیل کنه.

 البته پرس قول آوردن آنجلوتی به رئال رو هم داده و همین طور انتقال کریس رونالدو به این تیم. 

  

 

میلان کاکا رو خواهد فروخت؟

  

 

آیا کاکا از میلان دل خواهد کند؟

  

 

کارلو سر مربی رئال خواهد شد؟

 

اگه فلورنتینو پرس به رئال بگرده شاید این انتقالات صورت بگیره. 

شب خوبی داشته باشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

سلام
عکس هفته رو آپ کردم
در مورد عکس و خاطرات نظر بده
نظرت رو دوست دارم بدونم
شاید تو برنده شدی

همین الان اومدم

ژنرال سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ http://abidelan.blogsky.com

اخبار تیم استقلال: abidelan.blogsky.com
اخبار تیم ملی: sefidpooshan.blogsky.com
اگر به بکی از این وبلاگ ها سر زدید لطفا نظر دهید

باتشکر : آبیدل

پرنیان چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.niyaesh.blogsky.com

نیما جان منو ببخش ولی حق بده اینقدر دوستای زیادی تو این وبلاگ دارم که خوب هر کودومشون هم یه ادرس برای وبلاگشون دارن اسماشون خوب یادم مونده و همرو میشناسم اما ادس وب هاشون رو .... با همه ی اینا بازم میگم ببخش و سعی کن هر بار که کامنت میگذاری ادرس وبت رو هم بگذاری اینجوری برای خودت هم بهتره . خود من خیلی وقتا با خیلی از افراد تو قسمت کامنتها اشنا میشم و رو ادرس وبشون کلیک میکنم .
همیشه شاد باشی

باشه از این به بعد حتما مینویسم. شاد باشی

ژیلا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://3oo3e.blogsky.com

سلام.ممنون که اومدی....
بابا شرمندم نکن....
چشم سعی میکنم زود به زود آپ بشم.

خواهش میکنم.

ژنرال چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://abidelan.blogsky.com

سلام دوست عزیز ناراحت شدم که یک آبیدل نیستی اما هرکسی یک تیمی را دوست داره من آدرس وبلاگت را در وبلاگم می گذارم اگر خواستی تو هم می تو نی آدرس وبلاگ من را بگذاری *
موفق باشی....

لینکت کردم دوست عزیز.
همیشه آبی باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد