فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

دایی برکنار شد

سلام به شما دوستای فوتبالی. 

 

جدیدترین خبری که از دیروز عصر در همه ی رسانه های ورزشی مطرح میشه برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی. 

 

علی دایی از طرف فدراسیو فوتبال و در پاسخ به اعتراضات مردم و کوتاهی در انجام مسولیت برکنار شد. 

 روته مولر دستیار آلمانی علی دایی موقتا هدایت تیم ملی رو در دست گرفته. 

 امیر قلعه نویی،افشین قطب و محمد مایلی کهن گزینه ها ای هستند که حتمالا فدراسیون در چند روز آینده با اون ها مذاکره خواهد کرد.  

 امیدوارم این تغییرات هرچه که هست به نفع تیم ملی باشه. 

 

 به امید موفقیت تیم ملی.

نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://golnoush.varzeshblog.com

سلااااااااام نیما
منم امیدوارم این تغییرات به نفع تیم ملی باشه
آها راستی من لینکت کردم!!!!!!!!
منم برای موفقیت تیم ملی دعا میکنم.....ما میریم جام جهانی....میریم جام جهانی!

ممنون منم لینکت کردم.
ما میریم جام جهانی

ژیلا سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.3oo3e.blogsky.com/

سلام.ممنونم که قابل دونستی و سر زدی....
وب قشنگی داری.لینکت هم کردم.دلم واسه علی دایی سوخت.بیچاره کم واسه فوتبال ایران نذاشت.دیگه چه میشه کرد...جز دعا
شاد باشی.

از این که امدی ممنون. تو هم موفق باشی .

مهدی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام
من ولی فکر می کنم مربی تیم ملی از بین این نفرات نباشه
گزینه های احتمالی من :
مصطفی دنیزلی
منصور ابراهیم زاده
یا شاید شاغلام پیروانی
لیست احتمالی من خیلی فضایی بود ؟

به قول عادل با توجه به این که این سه نفر جز گزینه های اعلام شده از طرف فدراسیون نیستن حتما شانس بیشتری نسبت به بقیه برای مربیگری تیم ملی دارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد