فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

امروز،ایران-عربستان

سلام،سلام . چه خبرا؟ اول از همه تشکر کنم از دوست های خوب وبلاگی ام:مهدی، مهراب،کیوان و گلنوش و همین طور از وحید و سیامک عزیز.

 

  حتما مهمترین خبر ورزشی امروز رو میدونید دیگه. امروز ساعت هفت تیم ملی در رزشگاه آزادی  با تبم ملی عربستان بازی میکنه. بازی رفت با گل دیر هنگام نیمه ی دوم نکونام 1-1 مساوی شد. بازی امروز خیلی خیلی حساسه. اگه امروز بازی رو ببریم خیالمون تا حد زیادی از بابت صعود راحت میشه. اگرم خدای نکرده بازی رو ببازیم دیگه باید سعی و تلاشمون رو چند برابر کنیم تا همه ی بازی ها رو ببریم. مساوی هم که دردی ازمون دوا نمیکنه. ما تا همین جا هم به اندازه ی کافی مساوی گرفتیم.

یه خبر بد. مهدی رحمتی دروازه بان تیم ملی یه مصدومیت کوچیک داره که امیدواریم مصدومیتش تا قبل از بازی امروز بهتر بشه و بتونه درون دروازه بایسته. رحمتی در بازی های قبل فوق العاده خوب بازی کرد و اگه نبود شاید ما هم الان تیم سوم گروهمون نبودیم. امیدوارم به بازی امروز برسه. 

 

 علی دایی هم قول پیروزی داده و گفته که: با پیروزیمون در برابر عربستان عیدی خوبی به ایرانیان میدیم. ما سعی میکنیم تا با بازی منطقی در زمین خودمون عربستان رو شکست بدیم چون در صورت باخت دیگه شانسی برای صعود نخواهیم داشت. 

 

  برای بازی امروز مهدوی کیا هم به تیم ملی دعوت شده و احتمالا در ترکیب ثابت هم قرار خواهد گرفت. تیم ما ستاره های زیادی داره که بازیکنان عربستان در مقابل اونا هیچ اند.علاوه بر این تکنیک بازیکنان ما فوق العاده است و با تمرینات خوبی که مطمئنا در این چند روز انجام دادن نمیتونیم توقعی جز برد از داشته باشیم. 

  

  امیدوارم امروز ورزشگاه اونقد پر بشه که دیگه حتی جایی واسه ی سوزن انداختن هم نباشه. از همتون که میتونید خواهش میکنم امشب ساعت هفت حتما به ورزشگاه برید و تیم ملی رو نتشویق کنید. با آرزوی روزهای خوب و پر از موفقیت برای تیم ملی و همه ی ایرانیان.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

به علت خصومت شخصی :) خودم با عربها و البته اهمیت این بازی، امیدوارم امروز ایران با نتیجه پر گل از عربستان ببره .
ماشین های فوتبالیست های معروف خیلی باحال بود .
مرسی که اومدی ، سعی میکنم سر بزنم بهت همیشه.

نمیدونم چرا ولی منم از این عربها خیلی خوشم نمیاد. به امید پیروزی پر گل ایران.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد