فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

نظر نظر

تا نظر ندید اپ نمیکنم.  

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

لطفا با لحن قلعه نوعی متن زیر رو بخون :

پسر محکم باش
مرد که گریه نمی کنه

نگران نباش یه روز اینقدر نظر تو وبلاگت زیاد بشه که وقت نکنی به همه اونها جواب بدی

به قول قدیمی چرخ آسیاب اولش زیاد قیژ قیژ داره
حالا حالا ها باید خاک و آفتاب وبلاگت رو بخوری نیما جون

سلام. ممنون دوست فوتبالی من. از صحبتات ممنون.همون طورکه گفتی با لحن قلعه نوعی خوندم به خاطر همین روم حسابی تاثیر گذاشت. خیلی با معرفتی .موفق باشی.

سیامک جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

حالا واسه چی گریه میکنی؟
اینم نظر، لوس نشو آپ کن دیگه داداش نیما.

چشم.اپ میکنم.

وحید جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

نیما جون چاکرتیم.اپ کن عزیزم.

ما بیشتر. واسه گل روی شما هم که شده آپ میکنیم. بازم اینجا بیا. سلامت باشی.

مهراب جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام نیمای عزیز

ممنون که سر زدی

از آهنگ وبت مشخصه که خیلی با انرژی هستی

خوشبحالت

من چکار کنم که از این کسلی در بیام

موفق پیروز و شاد باشی

دوست شما مهراب

سلام اقا مهراب.
از اینکه سر زدی ممنون.
شاد و پر انرژی باشی دوست عزیز.

گلنوش جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://golnoush.varzeshblog.com

اولا سلام نیما
دوما
بابا من که نظر دادم!!!!!!!!!!!۱
دیگه چی؟!!!!
آها راستی مرسی که میای و سر میزنی!
موفق باشی

مرسی شما که همیشه لطف دارین.

کیوان جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://armiba-4.varzeshblog.com

سلام
ناراحت نشو که کسی نظر میده به قول خودم همه وبلاگ نویسا بی معرفت شدن

حق با توئه. البته بعضی هاشون ولی تو که همیشه به ما سر میزنی

کیوان جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

ببین من دعوتنامه پرشین گیگ رو ندارم
فقط اگه میخوای وبلاگ ورزشی بنویسی ورزش بلاگ بهترینه
قالب های ورزشی واسه همه تیما و بازیکنا رو هم داره مدیر ورزش بلاگ هم سر میزنه و نظر میذاره وبلاگ برتر هر ماه رو هم انتخاب میکنن و بیشتر از سرویس دهنده دیگه ای هم برات نظر میذارن خیلی تبلیغ کردم مگه نه بی شوخی من خودم از ورزش بلاگ راضیم هم من هم کیانوش یک سالی هست که توی ورزش بلاگ مینویسیم

ممنون. اشکالی نداره.
موفق باشی.

ژوبین شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://jobin.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
شما هم وبلاگ فوتبالی خوبی دارین
ولی من اهلش نیستم
مگه استقلال پیروزی
تیتر وبلاگت رو اگه میتونی عوض کن چون اون وقت من دیگه نمی یام
موفق و سر بلند باشی

سلام عید شما هم مبارک
من یه پیشنهاد بهتر دارم به جای اینکه من تیتر وبلاگم رو عوض کنم تو از این به بعد فوتیالی باش.
شاد و سبز باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد