فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

اتومبیل بعضی از فوتبالیست های معروف

سلام.امروز یک مطلب جالب نوشتم که خودم خیلی خوشم اومد. امیدوارم شما هم  خوشتون بیاد.

 

وین رونیلامبورگینی گالاردو / Lamborghini Gallardo

تیری آنری
استون مارتین ونکویش / Aston Martin Vanquish

کریستیانو رونالدو(البته یک جایی خوندم که خودش این ماشین و نخریده به خاطر قرار دادش با منچستر بهش دادن حالا نمیدونم راسته یانه)
(ائودی)Audi R8


الساندرو دل پیرو
Fiat 500

جان تری / John Terry
بنتلی کنتیننتال جی تی / Bentley Continental GT

دیدیر دروگبا  Didier Drogba
(مرسدس)Mercedes SL65


ریو فردیناند  / Rio Ferdinand
(بنتلی)Bentley Arnage



 

تو نظر سنجی هم شرکت کنید یادتون نره ها. نظر هم بدید دیگه.

تا بعد خداحافظ..

نظرات 4 + ارسال نظر
کیوان چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ

آدرس محسن ثمودی رو اشتباه گذاشته بودم
mohsen.varzeshblog.com,

ممنون. من تونستم از ورزش بلاگ درستش رو یافتم. خدائیش چیزای جالبی داره.

آرش پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://easysport.blogsky.com/

سلام
با تبادل لینک با شما موافقم.من رو به اسم بهترین سایت ورزشی لینک کنید و خبرم کن تا با چه اسمی لینکیت کنم.
http://easysport.blogsky.com/

من لینکت کردم.

احسان پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://btab.blogsky.com

سلام
ممنون که سرزدی
لینکت می کنم...
حالا چرا رئال - آرسنال؟
فقط آرسنال!!!!!!!!!!!!!!!!!

رئال چون از نظر من بزرگترین تیم دنیاست و لنگه نداره.
منم لینکت کردم. به امید موفقیت آرسنال.

گلنوش پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://golnoush.varzeshblog.com

سلااااااااااااام
عیدت مبارک!
مرسی که اومدی و به منم خبر دادی که بیام وبت
این پست آخرت که خیلی جالب بود(کلی اطلاعاتمون اضافه شد)
امیدوارم تو کارت موفق باشی
منم میام و بهت سر میزنم!!!:)

عید شما هم مبارک. قابل شما رو نداشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد