فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

مصاحبه ای با ایکر کاسیاس

سلام چه طورین؟

دیروز صبا در ایران با الاهلی ۰-۰ مساوی کرد. این دومین مساوی صبا در این بازی هاست. 

پیروزی هم با الشباب مساوی کرد تا با حساب سه امتیاز برد قبلی اش با چهار امتیاز مشترکا صدر نشین گروهش باشه. 

امروز استقلال وسپاهان هم بازی دارن. یادتون نره ببینین. امیدوارم تمام نماینده های کشورمون پیروز باشن. 

 

اینم یک مصاحبه با دروازبان ملی پوش رئال مادرید: 

 

خبرنگار: شعار شما در زندگی چیست؟
اگر بخواهم یک جمله را انتخاب کنم این است: «از هر روزمان حداکثر استفاده را بکنیم.» هر چه سن انسان بالاتر می‌رود بیشتر به اطرافش توجه می‌کند. مثلا دقیق‌تر تلویزیون تماشا می‌کند و بهتر مشکلات را می‌بیند. این باعث می‌شود انسان بنشیند و فکر کند. در این صورت است که می‌فهمیم خیلی خوشبختیم که در میان مردمی خوش فکر به دنیا آمده‌ایم.خبرنگار: شما از بچگی برای بازی فوتبال با مترو به مادرید می‌آمدید، چه خاطراتی از آن روزها دارید؟ خاطرات خیلی خوبی دارم. آن وقت‌ها باید شهر را خوب یاد می‌گرفتم. آن روزها یاد گرفتم که مسئولیت‌پذیر باشم چون باید با هم‌تیمی‌هایم به تنهایی و بدون خانواده به سفر می‌رفتم. همه ما بچه بودیم. تجربه، انسان را بزرگ می‌کند ولی در همان لحظه آدم این را نمی‌فهمد.خبرنگار: یادتان می‌آید ماهانه چقدر خرج رفت و آمد با مترو می‌کردید؟
راستش را بخواهید، نه.خبرنگار: باز هم دوست دارید به یاد گذشته مترو سوار شوید؟
بله واقعا دوست دارم. این را نمی‌گویم که مردم خوششان بیاید. همه اطرافیانم می‌دانند ولی به خاطر این‌که مردم کمتری مرا بشناسند مجبورم با اتومبیل از راه‌های کوتاه‌تر و خلوت ‌تو بروم.خبرنگار: اگر این قدر معروف نبودید دوست داشتید چه کار می‌کردید؟
همه کار، به جاهای شلوغ می‌رفتم. توی خیابان‌های مادرید قدم می‌زدم. کارهایی را انجام می‌دادم که برای مردم عادی کاملا معمولی است ولی من سال‌هاست که نمی‌توانم این کارها را انجام دهم.خبرنگار: می‌توانید به سینما بروید؟
البته که می‌روم ولی نه در ساعات شلوغ، چون مردم به خاطر لطفی که دارند پشت سر هم از من می‌خواهند با آنها عکس بگیرم یا به آنها امضا بدهم. من از این کارها خوشم می‌آید ولی هر کسی دوست دارد حریم خصوصی‌اش حفظ شود و مدتی از روز را در آرامش باشد. ولی وقتی کسی مشهور شد این چیزها خیلی سخت می‌شوند.خبرنگار: شهر کوچک «ناوال کروز» بهترین جا برای رسیدن به آرامش شماست؟
دقیقا. در «ناوال کروز» من هم یکی از شهروندان می‌شوم و در آرامش به هر جایی که بخواهم می‌روم. من از بچگی به آن جا می‌رفتم. مردم آنجا به دیدن من عادت دارند. آنها مثل مردم عادی با من سلام و احوالپرسی می‌کنند و یکی، دو سوال هم از وضعیت مادرید می‌پرسند ولی دیگر مزاحم نمی‌شوند چون از بچگی مرا می‌شناسند و دیگر اطلاع بیشتری احتیاج ندارند.خبرنگار: آیا دوستانتان برای شما مهم هستند؟
صرف‌نظر از خانواده، به نظر من دوستان مهم‌ترین چیز در زندگی هستند. من از تنها ماندن خوشم نمی‌آید. هر چه سن آدم بالاتر می‌رود بیشتر احتیاج دارد مردم را ببیند. دوست خوب داشتن خیلی مهم است چون آنها همیشه پشت آدم می‌مانند و در خوشی و ناخوشی همراهمان هستند.خبرنگار: ارزش یک انسان به چیست؟
صداقت، من از دروغ و فریب متنفرم.خبرنگار: بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به یک بچه بدهید، چیست؟
کفش ورزشی یا توپ. چون فکر می‌کنم این چیزها بچه‌ها را خیلی خوشحال می‌کند.خبرنگار: آیا مشهور بودن برای شما مسئولیت ایجاد نمی‌کند؟
تمام مسئولیت‌ها روی دوش ماست. بچه‌ها تصورات و تخیلات خاص خودشان را دارند و برای خود الگوسازی می‌کنند. اینجاست که افراد مشهور مسئولیت سنگینی پیدا می‌کنند.خبرنگار: اگر یک آرزو داشته باشید، آن چیست؟
صلح بر روی زمین و شادمانی برای همه.خبرنگار: آخرین فیلمی که در سینما دیدید چه بود؟
شبی در موزه. فکر می‌کردم این فیلم مخصوص بزرگ‌ترهاست ولی تازه در سینما فهمیدم برای بچه‌هاست.خبرنگار: از چه ژانری خوشتان می‌آید؟
علمیتخیلی.خبرنگار: آخرین کتابی که خواندید چه بود؟
کیمیاگر، کتاب خوبی بود.خبرنگار: نمی‌خواهید زندگیتان را بنویسید؟
بدم نمی‌آید این کار را بکنم.خبرنگار: اسمش را چه می‌گذارید؟
نمی‌دانم. تا حالا در موردش فکر نکرده‌ام.خبرنگار: اگر به یک جزیره متروک بروید چه چیزی را با خودتان می‌برید؟
تمام کسانی را که دوستشان دارم و برایم عزیز هستند

ویه بیوگرافی کوچیک از خودش: 

ایکر کاسیاس فرناندز» متولد بیستم ماه می‌ سال 1981 در «موستولس» مادرید دروازه‌بان فوتبال اسپانیاست، کاسیاس محبوب تمام مادریدی‌هاست. او یک دروازه‌بان ایده‌آل است.
مطبوعات نام او را «سنت کاسیاس» گذاشته بودند زیرابا توانایی خارق‌العاده‌اش مثل یک فرشته نجات شوت‌ها را سد می‌کرد و جلوی ورود آنها را به دروازه می‌گرفت.
کاسیاس از سال 1999 پیراهن شماره یک رئال‌مادرید را بر تن کرد. باشگاهی که از هشت سالگی برای تیم بچه‌ها شوت می‌زد. او بسیار خونسرد است و اعصاب آرامی دارد و در سخت‌ترین شرایط کنترل خود را حفظ می‌کند. بنابراین مربی اسپانیا هیچ وقت تردیدی در انتخاب دروازه‌بان خود ندارد هر چند این کشور دروازه‌بان خوب دیگری همچون «سانتیاگو کانیزارس» را روی نیمکت خود دارد.
پدرش «خوزه لوئیس کاسیاس» نام دارد و کارمند وزارت آموزش و پرورش اسپانیاست. مادر او «ماریا دل کارمن فرناندز» سوم نوامبر 1958 در مادرید به دنیا آمد. او قبلا در یک آرایشگاه زنانه کار می‌کرد ولی هم‌اکنون در مادرید یک فروشگاه لوازم ورزشی را اداره می‌کند..
کاسیاس اولین بار در سال 2003 با «اواگونزالس» آشنا شد و مدتی بعد با هم نامزد شدند. «اوا» در همان سال ملکه زیبایی کشورش شده بود و از همان زمان به چهره‌ای سرشناس تبدیل گشت. او خود را دختری خنده‌رو، خوش قلب وساده می‌داند. غذای مورد علاقه او غذاهای اسپانیایی است و عاشق درست کردن نان سیب‌زمینی می‌باشد و می‌گوید راز خوشمزه شدن نان‌های خانگی‌اش صبر و حوصله او در زمان پخت وپز است. 

امیدوارم این ایام اخر سالی به همتون خوش بگذره. بای بای. 

 
نظرات 1 + ارسال نظر
۳ شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

خیلی خوب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد