فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

نتایج باز ی ها در اروپا

با سلام به شما دوستای فوتبالی خودم. راستی عید گذشتتون مبارک.  

دلتون که برام تنگ نشده؟ نخیر میدونم نشده .اصلا مثل اینکه بود ونبود من فرقی براتون نداره وگرنه حتما یه احوالی میپرسیدین. 

 ببخشید دیروز نتونستم آپ کنم. میدونین که خونه تکونی عیده و من هم چون قدم بلنده( البته چشمامم آبییه، بعد موهامم طلاییه) البته به همون دلیل بیرون پرانتز مجبور به شستن درو دیوار و پنجره ها بودم. به هر حال تو اینجور مواقع نمیشه مادر رو دست تنها گذاشت دیگه.  

 

نتیجه بازی رئال رو هم که حتما میدونین. خدائیش خیلی کیف کردم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیورپول هم خوب منچستر رو کوبوند ها. روشون کم شد حسابی. 

دیشب بارسلونا 2-0 آلمریا رو برد. خیلی حیف شد ولی مطمئن باشید رئال فاصله اش رو با بارسا کم میکنه. 

اساسونا هم 0-0 با بتیس مساوی کرد.

 

چلسی 1-0 منچستر سیتی رو برد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و در سری آ ایتالیا هم میلان 5-1 سیه نا رو داغون کرد و رم هم 2-2 با سامپدورا مساوی کرد. 

 

 

  اگه مطلب یا عکس دیگه ای خواستین فقط بگین تا سه سوته براتون حاضر کنم. 

 منتظر نظراتتون هستم . خداحافظ.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد