فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

امروز در در دنیای فوتبال چی میگذره؟

سلام، چه خبرا؟ چه کار میکنین با خونه تکونی و فوتبال؟ 

  

و.... اصل مطلب اینکه:امروز تیم ملی بازی داره ، با کنیا . میدونم خیلی چنگی به دل نمیزنه اما  

 از همه شما ها  که میتونین خواهش می کنم به ورزشگاه برید و بازی رو از نزدیک ببینین. اینقده خوش میگذره!!

  بازی امروز ساعت 30/16 برگزار میشه.

 

 

امروز یه بازی خیلی خیلی حساس دز لیگ انگلیس برگزار میشه:منچستر یونایتد- لیورپول 

اگر امروز منچستر ببره فاصله خودش در صدر جدول با بقیه تیم ها زیاد می کنه و تا حد زیادی خیالش از قهرمانی راحت میشه اما اگه لیورپول ببره  فاصله اش رو با منچستر 3 امتیاز کمتر میکنه وبه ادامه فصل امیدوار میشه. 

 

امروز آرسنال هم با بلکبرن دیدار میکنه. براش آرزوی موفقیت میکنیم.( راستی نظر سنجی ما رو دیدید در باره ی آرسناله؟ یه نگاه بهش بندازین بد نیست ها) 

 

بالاخره رئال مادرید که ساعت 30 دقیقه بامداد فردا( البته باید در ادامه ی امشب بازی رو ببینین) با اتلتیک بیلبائو بازی میکنه .  

 

یه خبر از اروپا بشنوید:اگه بازی رئال و لیورپول رو دیده باشید حتما حرکات تحریک آمیز تورس رو هم دیدید که بعد از گل اسمش رو به سبک رائول به هوادارای رئال نشون داد ( عکسش توی مطالبمون هست بگردین پیداش میکنین) تورس به خاطر این رفتارش جریمه شده. خب شاید این جریمه کمی دل مارو خنک کنه. 

 

بازی تیم ملی یادتون نره! خوش باشین. تا بعد.  

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ http://sara-r.blogsky.com

چرا همش فوتبال؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سارای عزیز اخه اینجا یه وبلاگ فوتبالیه .اما تو هر مطلبی درباره ی فوتبال بخوای بگو فورا برات میذارم

مهدی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

تیم ملی ایران وارد مرحله تازه ای شده
نسل جدیدی وارد بازیکنها شده
امیدوارم خیلی زود ترکیب تیم شکل بگیره

راستی چه می کنه این لیورپول
حالا دیگه به خودی و غریبه ۴ تا ۴ تا می زنه
حیف شد که متونستم بازی رو ببینم چون اداره بودم
موفق باشی نیما جون

درسته تیم ملی باید هرچه زودتر سرو سامونی بگیره وگرنه به مشکل برمیخوریم. صعود به جام جهانی اونجورایی هم که فکر میکنیم آسون نیست به خصوص با این مساوی هایی که گرفتیم.

همون بهتر که اداره بودی چون تلویزیون بازی تیم ملی رو نشون داد که عجیب حوصله ی ادم رو سر میبرد.

کیوان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://armiba-4.varzeshblog.com

تیم ملی که واقعا گل کاشت ای کاش تلوزیون بازی لیورپول منچستر رو پخش میکرد تا حالا بازی به این سردی ندیده بودم
برد لیورپول رو هم تبریک میگم من کلا طرفدار تیم های مقابل منچستر و رئال و اینتر هستم یعنی ذوق میکنم ببازن نمیدونم چرا این حس برای تیمهای دیگه ندارم

بازی تیم ملی که واقعا کسل کننده بود من که داشتم جلوی تلویزیون چرت میزدم. منم از اینکه لیورپول برد خوشحالم اونم فقط برای اینکه فوقالعاده از منچستر متنفرم . عق.

عرفان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://ir-football.blogsky.com

سلام من شمارو لینک کردم
شما هم منو با نام فوتبال ایران و جهان لینک کنید
متشکرم

با همین اسم لینکت کردم موفق باشی

لی لی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://liliana.blogsky.com

سلام
وبلاگتون رو لینک کردم

لینکت کردم.

آیسان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام آقا نیما٬من خودم از فوتبال متنفرم ولی پسرای زیادی به وبلاگم میان به خاطر همین لینکت میکنم فقط بگو با چه ایمس لینکت کنم؟!راستی اگه میای وبلاگم و مطالب رو میخونی یه نظر درست بذار مثلا از کجاش خوشت اومد با خوندن کدوم قسمت خندیدی یا...خدانگهدارت

منم لینکت کردم. بازم اینجا بیا خوشحالم میکنی . موفق باشی.

مهراب دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام خسته نباشی

من بازی ایران رو ندیدم چی شد

از فوتبال ایران بیشتر بنویس

مطلبی رو که خواستی برات گذاشتم.ببخشید یه کم دیر شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد