فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

شب سیاه رئال

سلام و تسلیت عرض می کنم خدمت شما. بله دیشب رئال با نامردی تموم حذف شد. 

فصل پیش هم رئال با آس رم حذف شد.رئال باید متحول بشه و تغییراتی اساسیتو خودش به وجود بیاره. گل اول لیورپول رو تورس زد.هرچندقبلش کاملا پپه رو حل داد و سرنگونش کرد.گل دوم رو از روی نقطه ی پنالتی زدن . داور در حالی پنالتی گرفت که توپ به شونه ی هاینسه خورده د که به هیچ وجه هند نبود. خوب دیگه بعد از اون هم که روحیه ی رئال به هم ریخت و دوتا گل بعدی و خیلی راحت خوردن. نمی خوام بگم رئال خوب بازی کرد نه در دفاع فوق العاده ضعیف بود واین مشکلی که از اول فصل با اون روبرو هستن و تا اون رو رفع نکنن باید منتظر شکست های سنگین بعدی هم باشن. 

نتایج بقیه بازی هارو هم ببینید:  

در بازی دیگر دیشب چلسی بانتیجه 2-2 با یوونتوس مساوی کرد و در مجموع با نتیجه 3-2 به دور بعد صعود کرد. 

بایرن مونیخ7-1اسپورتینگ به برتری رسید ودر مجموع با نتیجه 12-1 به دور بعد صعود کرد. 

پاناتینایکوس1-2 ودر مجموع با نتیجه 2-3 به دور بعد راه یافت. 

 

بازی های امروز لیگ قهرمانان اروپا عبارتند از: 

اتلتیکو-پورتو
لیون-بارسا
روم-ارسنال

اینتر-منچستر یونایتد  

ساعت 23:15 بازی دارند. 

چند عکس از بازی های دیشب ببینید:   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خداحافظ تا بعد.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.liverpoolclub.varzeshblog.com

سلام من شمارا لینک کردم شماهم من را با اسم لیورپول سلطان انگلستان لینک کنید

ممنون لینکت کردم

مهراب چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

نیما سلام

شمارا به نام فقط فوتبالی ها لینک میکنم

ولی حیف از فوتبال زیاد سر در نمیارم .

مرسی .به من سر بزن

ممنون لینکت کردم

سارا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://sara-r.blogsky.com

سلام
من شما رو لینک کردم
تو نظر سنجی هم شرکت کردم!
فعلا

مرسی از توجهت سبز و پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد