فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

لیگ قهرمانان اروپا

سلام. همون طور که میدونید  دور برگشت بازی های لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب شروع میشه. برای همین نظرسنجی ترتیب دادیم . حتما در این نظر سنجی شرکت کنید نظر فراموش نشه. مرسی. 

  

   

 ارسنال در بازی رفت تونست یک-صفر اس رم رو شکست بده و بخش زیادی از راه صعود به دور بعد رو طی کند. ارسنال با این پیروزی کار خودش رو در بازی برگشت اسونتر کرده و  مطمئن باشید  که در بازی برگشت در مقابل رم بحران زده خوش خواهد درخشید. 

  

  

 

 

  

 

 هرچندکه رئال مادرید بازی رفت رو در خونه ی خودشون به لیورپول واگذار کردن اما رئال ستارگان توانا وکار آمدی داره که با تکیه بر اونها و همین طور بازی خوب گروهی میتونه لیورپول رو حتی در خونه حریف شکست بده. 

 

  حتما در نظر سنجی ما شرکت کنید.

به امید موفقیت رئال و ارسنال. 

    

                                   

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://pedrammotors.blogsky.com

وبلاگ پر محتوایی داری.من هم طرفدار آرسنالم!من وبلاگت
رو لینک کردم . توهم این کار را بکن.

ممنون از این که من را لینک کردی.من تورا با اسم اتومبیل بازار ایران وجهان لینک میکنم.وممنون از نظرت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد