فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

فقط فوتبالی ها، ورود افراد متفرقه ممنوع!

گالری عکس فوتبالیست هاو تصاویر جذاب از دنیای فوتبال حاشیه های دنیای ورزش، جدیدترین اخبار ورزشی وساعات پخش بازی ها

ساعات بازی های امروز وخبر ها

سلام به شما دوستان فوتبالی.  

امروز بازی ها مختلفی در سراسر اروپا برگذار میشود که در مهمترین این بازی ها در لیگ اسپانیا دربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو مادرید برگزار میشود 

این بازی ساعت 22:45 به وقت ما برگزارمیشود، که احتمالا از شبکه سه پخش خواهد شد،البته طبق خبر های رسیده ممکنه این بازی به دلیل برخی از ملاحظات امنیتی لغو بشه،که البته احتمالش کمه. در دیگر بازی لالیگا صدرنشین فعلی (دقت کنید فعلی) لالیگا با اتلتیک بیلبائو بازی میکند وسعی میکند مثل چند بازی قبل بازنده  از میدان بیرون نیاید البته امشب اسپانیول و ویارئال هم بایکدیگر دیدار میکنند. 

در لیگ کالچو اینتربه رهبری مورینیو از ساعت 20:30 با جنوا دیدار میکند.رم که این فصل درخشش چندانی نداشته به مصاف اودینزه میرود ویوونتوس که چند هفته میشود که دوباره دروازه بان بزرگش از بند مصدومیت رها شده با تورینو بازی میکند. 

در تنها بازی که امشب در لیگ برتر جزیره برگزار میشود ساندرلند به مصاف تاتنهام میرود.  

 

   

 

کریستیانو رونالدو" مهاجم جوان باشگاه منچستریونایتد انگلیس در مصاحبه اخیرش گفته که در ابتدای ورود به اولدترافورد هر روز گریه میکرد و مدتی طول کشید تا به شرایط جدید عادت کند.

 رونالدوگفته که :هرگز تصور هم نمی کرد که بازیکنان حریف به عمد روی او خطا کنند.

وی گفت: باورش سخت است که کسی کار خطایی را به عمد انجام دهد.  هیچوقت مشکل جدی نداشته ام اما به یاد دارم وقتی یک دروازه بان به من گفت تنها راه متوقف کردن منچستریونایتد هدف گرفتن رونالدوست، دو گل به او زدم. 

هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال افزود وقتی که در 18 سالگی به تیم منچسترملحق شد، آنقدر دلتنگ خانه بود که هر روز هنگام صحبت با خانواده اش گریه می کرد.وی می گوید همین دلتنگی ها او را به آمادگی روحی لازم برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان و اروپا مجهز کرد.
رونادو نیز گفت: بدترین لحظات عمرم را سپری می کردم. جدایی از خانواده سخت ترین بخش زندگی ام بود چون به حمایت های مادر، پدر و خانواده ام بیش از حد وابسته بودم. بنابراین رفتن به جایی متفاوت با فوتبال و مردمی متفاوت بسیار سخت بود. هر هفته گریه می کردم و بزرگتر می شدم.


خداحافظ.درباره ی این مطلب حتما نظر بدین.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://fcbarcelona.varzeshblog.ir

linket kardam to ham link kam kon nazar ham bedeh

ممنون. موفق باشی.

علیرضا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

چه بیکاری دوست عزیز این کاری که تو میکنی این همه سایت به خوبی انجام میدند مگه مردم بیکارند بیان تو وبلاگ تو.

از رک گوییت ممنون ،ولی من هم هواداان خودم رو دارم که ترجیح میدن جدیدترین اخبار فوتبالی رو اینجا بخونن. توهینت به خودم و بازدیدکننده ها رو نادیده میگیرم،اما اگر نظر مفیدتر و سارنده تری داشتی استقبال می کنم.

سیاوش شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ

در جواب به علیرضا: خوبه بالای وبلاگ نوشته ورود افراد متفرقه ممنوع. نیما جون خبرهات به روزن من که واقعا استفاده میکنم.

مهدی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://www.footballweblog.persianblog.ir

شما رو با عنوان مورد نظرتون لینک کردم
در صورت تمایل ما رو هم با عنوان << همه چیز از فوتبال ایران >> لینک کنین .
با تشکر

دوست عزیز با همین نام لینکت کردم مرسی.

حمیدرضا یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.pesareperspolis.blogfa.com

سلام اگه با تبادل لینک موافقی من رو با عنوان ( اخبار پرسپولیس ) لینک کن بعد خبرم کن تا با هر عنوانی میخوای لینکت کنم
وبلاگ باحالی داری
در ضمن در جواب به علیرضا باید بگم که شما میتونی بری از سایتها دیگه اخبار رو بخونی ولی ما میایم پیش داداش نیما

لینکت کردم . خیلی ممنون از لطفت دوست عزیز،خیلی باحالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد